kategoriserad i » Saknad, ♥ Saknad, inlägget är kommenterat 0 gånger

Vila i frid vännen, jag saknar dig ! :'( <3

Hey vännen !

Jag hoppas att du har det bra, där du är, vart du nu är. Och hoppas att du hade en bra födelsedag.
Grattis hjärtat, önskar att du va här, så att vi fick fira den med dig. Och inte utan dig, genom att sakna dig.
Det finns så mkt jag skulle vilja säga till dig, men vet inte riktigt hur. Vet att du alltid lyssnade på mig när jag behövde prata, men nu då ?
Det är snart 3 år sen du försvann, men hur kan det fortfarande göra så ont ?
Förstår inte, hur klarar man sig igenom allt nu, när det var du som brukade hjäpa mig igenom allt detta ?
Du fanns alltid där, spelade ingen roll vad det va. Eller hur illa allt va, du fanns där, som min räddande ängel.
Och nu är du verkligen en ängel. Min vackra ängel.

Det finns så mkt som jag skriver om dig vännen, men som inte alltid kommer ut. Det finns så mkt jag vill säga dig, som jag inte alltid skriver ner. Igår, när jag tittade upp, såg du mig ? Var den fallande stjärnan från dig ? Eller var båda det ?
Visade du att du hörde mig ?
Det var ett tag sen jag pratade med dig, på det viset. Om jag ska vara ärlig så har det inte varit lätt den senaste tiden.
Men det vet du nog redan.

Jag skulle kunna säga att jag saknar dig, minst en miljon ggr, och jag skulle kunna säga att jag älskar dig en miljard ggr.
Men ändå finns det ingenting jag kan göra för att få dig tillbaka. Även fast det är det jag önskar mest av allt nu !
Jag önskar att du var här nu, och bara fick allt att försvinna som du brukade göra. Den bästa vännen man kunde ha.

Jag kan sitta och titta på den här videon i timmar, bara lyssna på låten och låta allt komma ut.
Även fast det är jag som har gjort den, så känner jag saknaden varje gång.
Önskar bara att du var här nu hjärtat !
Jag saknar dig oerhört mkt, och jag kommer allitd att älska dig !





Marcus Selvin
25 Augusti 1987 - 12 December 2006
Oerhört saknad, och föralltid älskad !








Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback