kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

7, 8 & 9 Augusti

Heeysaan !


Yees, vare mkt de senaste dagarna så har inte kunnat skrivit någon blogg. Har inte orkat så mkt, kommit hem efter jobba och så, typ bara tagit det lugnt och gått och lagt sig..
Tror jag jobbar för mkt jag vet inte :P


7 Augusti;


Fick sova ut, vilket var skönt efter de tidiga mornarna och långa dagarna, sov väl ganska länge, gick upp gjorde mig iordning och allt sånt, sen åkte jag till jobbet, jobbade mellan 15 och 20, smsade med Kate, bestämde att vi skulle hitta på något, Så skulle åka till henne efter jobbet.
När jag fick sluta så åkte jag till Kate, ja just, fick oxå ett sms om att min telefon var klar :) Wohoo !
Men var ju för sent att hämta ut den då, så tänkte att jag skulle få göra det på måndag ist.
Åkte till Kate iaf, vi gjorde os iordning och åkte till Knivsta, alla andra drack och partade lite, medans stackars lilla jag fick vaa nykter och var väldigt trött, började ledsna när klockan hade passerat 3, och vart ju ine direkt mindre trött, men ja vi åkte väl ifrån knivsta runt 4 tiden kke..
Släppte av Kate hos henne, och rullade vidare mot Gimo, jag var väl hemma vid 5 tiden kke, och så var det bara att krypa i säng...
Hade trevligt men var väldans trött.


Bye bye !




8 Augusti;

Hade planerat att sova länge, med tanke på att jag skulle jobba natt, men vaknade hur pigg som helst 13.45. Ja, jag hade ju planerat att sova lite längre med tanke på att man skulle vara vaken hela natten sen :P

Jaha, tänkte jag, vad gör man nu då. Kom på att telefon var klar, så kollade upp Sibas öppet tider, och ringde till Linda för att kolla om hon hade lust att följa med in, men hon skulle fixa med bilen och kunde inte, så jag fick åka in själv, pratade med Johnny på msn med, sa att jag skulle våldgästa honom när jag ändå var i stan.. :)

Åkte till Siba, hämtade ut telefonen, och åkte till Heidenstam och både ringde honom, och knackade på dörren, men nej, inget svar, :P
Mupp han ska vara då, han visste ju om att jag skulle komma men nej. Så jag ringde till Annso istället, och åkte ut till skyttorp och umgicks lite med dom, innan dom skulle vidare till Eldfesten.
Det var trevligt. Och ja, Johnny ringe faktiskt upp sen.. Lät lite sådär oskydlig. Men ja, kan inte göra så mkt åt det just nu...

Så jag åkte från skyttorp vid 19 tiden, och hem, böt om sen vidare till jobbet, åkte till Vallby först och handlade lite.
Hade fått kaffe när jag kom, snälla mina kollegor :)

Och natten var lugn, jobbade med Nadja, :) Så det gick bra allt, och jag lyckades hålla mig vaken :)
Fick åka hem lite senare bara, för att det var lite sjukanmälningar, men det gick bra tillslut, kom hem vid 8.30, och somnade väl vid 9. :P

Bye bye !




9 Augusti;

Yees, lagom mör och lagom slut i kroppen vaknade jag vid 16 tiden, hade faktiskt ställt klockan, men det vart ju inte så jätte många timmars sömn med tanke på att jag somnade kl.9 imorse. :P

Gick iaf upp, hoppade in i duschen, och gjorde iordning lite mat, åt, och kikade lite grann på SWAT.
Nu ska jag bara fixa iordning ruffset jag har på skallen, sen ska jag rulla till jobbet igen :)
Går natt 2 av 3 i natt, :) Får hoppas på att denna natt går bra också och att det blir relativt lugnt :)

Skriver väl med imorn när jag har vaknat. :)

Bye bye !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback