kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

5 & 6 Augusti

Heeysveejs !


Yees, trött igår då, orkade liksom inte skriva dåå. Orkar inte mkt efter en jobbig dag..


5 Augusti;

Yes, klockan ringde 6.30, upp och göra sig iordning, och åka till jobbet, jobba några timmar, in hell kinda..
Och sen gå på rast ett tag, sen gå tillbaka och jobba kvällen med.. Usch man blir trött alltså.. Men det är bara när något går fel, annars har jag inga problem med det alls..
Jobbade på iaf, och lyckades klara mig igenom dagen, men det var väldigt skönt att komma hem.
Kollade på tv, självklart Paradise hotel, även fast jag var hur trött som helst.
Messade med F med, men somnade ganska fort, hur trött som helst..




6 Augusti;

Yees, försov mig, satan, och det förstör ju hela dagen med, man blir som nollställd i huvet för resten av dagen, fyy !
Men ja det gick ju bra, iaf första delen av dagen. Träffade Kate på rasten med, en snabbis iaf :) Pratade lite och så :)
Sen var det dags att jobba igen, och ja det gick ju som det gick..
Men klarade av allt och nu är det skönt att få vara hemma, och sen ha sovmorgon imorn :)
Stannade en stund med Linda med, pratade lite. Drack en kopp te, sen åkte jag.

Messat lite med F idag. Men ja, vet inte riktigt...
Men sov sällskap hade ju inte vare helt fel. :)


Nej vet att det är korta inlägg, men blir inte så mkt mer när man jobbar hela dagen, och när man är så trött som jag är nu...
Ska hoppa i säng och sova nu, håller på att somna sittandes just nu.. Skönare att sova i sängen faktiskt !

Ny dag imorn, men skönt med sovmorgon och jobbar kväll.. Sen 2 nätter :)



Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback