kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

4 Augusti

Heeysanhoppsan !

Då har ännu en dag gått. :)   Jag somnade sent i natt, även fast jag inte skulle, messa med F :)
Tror klockan var 4 något när jag somnade, haha, inte bra inte bra, men jag är iofs trött nu, så det är ju bra det.
Ställde klockan med, så att jag skulle komma upp imorse. Ställde klockan på 10, men råkade snooza ett tag, men kom iaf upp efter ett tag, och satte mig i soffan, klädde på mig med, men kände mig som en zombie :P haha !
Kollade lite på tv, och satt lite vid datorn, sen gjorde jag mig klar för att åka till jobbet, och jobba :)

Och allt gick bra att jobba :D  Varmt och jäkligt bara, men det gick :)
Skönt att få åka hem kl.20 :)  Åkte hem, kollade läget vid datorn och så, smsade lite, och sen hoppade jag inte i duschen, och det var ju skönt, jätte skönt att duscha faktiskt :)
Men hade vart trevligt med lite sällskap :)

Efter dusch och så, så har jag bara kikat på tv och suttit vid datorn och tagit det lugnt typ.. Börjar bli lite trött nu :P
Pratat med F med, och kollar på Paradise Hotel just nu.. Sen ska jag sova..

Upp tidigt imorn och jobba, hela dagen :) 



Goodbye, and goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback