kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

31 Augusti

Heey !

Well, yes då har denna dag gått med då :)

Har jobbat idag, så det var bara att gå upp och se glad ut imorse när klockan ringde 6.30.  xp
Hur trött som helst, och som vanligt när man ska jobba dag och gå upp tidigt så har man svårt att sova på natten, har iofs svårt att sova på nätterna ändå, så var det bra med det.

Haha, va så trött att jag inte ens märkte att jag mötte en kompis imorse, som heja, men jag hann inte reagera, men men, så kan det gå :)
Kom iaf till jobbet, och allt gick bra, :) Även fast jag va trött  xp
Var väldans varmt bara, haha, men det brukar va det under den här årstiden tills det börjar bli jätte kallt ute :)

Slutade kl.15, åkte ut till Kölinge då, hälsade på lite, sen åkte jag till Helena och Amanda och klippte Amandas hår lite, det behövdes, var typ jätte långt, och lite slitet :) Men nu äre okej igen :)

Efter det så åkte jag ut till Rasbo igen, och hälsade på Jeanette och lila Mike :)
Busade som tusan med Mike, och hade mys :) Han är inte blyg han inte, lite livlig, men hur söt som helst, :)

 




När Mike gick och la sig, så vare dags att åka hem, var hur trött som helst efter allt busande, och mkt pga att jag inte sov ordentligt i natt, och så har jag ju jobbat med :)

Ska väl röra mig mot sängen nu, ville bara dela med mig lite av dagen först :)
Ska upp tidigt imorn med, men imorn ringer klockan 5.30, börjar 7 imorn :)
Ska kke ut til Jeanette och Mike imorn med, får se :)


Måste dela med mig av en låt jag har blivit lite kär i, trots att det är slut nu, så är den bra, men iofs så har alla andra låtar varit bra med, men tkr om denna med :)









Nej, goodbye, and goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback