kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

30 Augusti

Heey !

Yes, idag har jag jobbat :P haha !

Vaknade vid 10 tiden, och gick upp, kollade lite på tv och kollade läget på internet :)
Sen rullade jag till jobbet, men tog ut pengar till en kollega först, skulle köpa ett sånt där häfte med massa rabatter och så :)
Och så fick jag självklart fylla på vatten i bilen, med tanke på att expansionskärlet är lite pajj ! :P
Hoppas på att pappsen fixar det snart, börjar bli lite jobbigt att fylla på vatten hela tiden :P
Men bilen rullar iaf, än så länge :D

Kom till jobbet, träffade kollegan utanför, vart lite sen pga all söndags trafik och alla husvagnar :P haha !
Men ändå, gav henne pengar och fick häftet :)

Kom upp, och så satte jag igång med arbetet :) Allt gick bra, och jobbade med bra kollegor :)
Trivs som fisken i vattnet på jobbet, och det är jag ärlig om :)
Hoppas att allt löser sig, men jag börjar nog plugga hösten -10, om de inte löser sig med jobb och så :)
Kanske är skönt att börja plugga, jag vet inte :)
Men det lutar åt det hållet iaf, och jag kommer ju inte direkt ha långt till skolan :P kke 5 minuter :P haha !

Efter jobbet, kom jag hem, skönt att komma hem, men ska jobba imorn med :)
Så det bli väl sängen snart, ska ju trots allt upp tidigt imorn :)

Ska kika på de två sista avsnitten av OTH säsong 4 :) Väntar ihålligt på säsong 6 :D:D
25 november då kommer den :D

Nej nu ska jag kolla, och sen krypa ner i den kalla sängen :(  Hade hoppats på att F skulle va där, (Boman du är Boman inte F :P ) Men han är inte där, men ja, får ta det en annan dag kke, om han vill :)


Goodbye, and Goodnight !




 

 

 



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback