kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

28 & 29 Augusti

Heey !


Kom inte in på bloggen igår kväll, det var något om att du fixade lite xp
Men nu kom jag inte och tänkte skriva lite. :)


28 Augusti;


Yees, gjorde inte så jätte mkt idag, tog det mest lugnt, kikade på OTH, min nya underhållning typ. Kollar om på serien, vad ska man annars göra liskom ?
Jo, åkte til jobbet med. Jobbade mina timmar, och så åkte jag hem xp

Jo, glömde skriva igår (27:e) att jag städade här hemma med, tyckte att det liksom var dags, och det är inte alltid man orkar eller hinner när man har jobbat, så ja, när jag ändå höll på i köket så tänkte jag att jag kunde väl städa resten av lägenheten med :)

Tillbaka på jobbet, xp  Allt gick bra, och det var ganska skönt att få sluta kl.20 :)  Inte ofta man har fått göra det under sommaren. Man kommer hem tidigt, eller ja, tidigare än vad jag är van med :)

Hade ju planerat att laga mat när jag kom hem, men var inte det minsta hungrig då, åt lite på jobbet, så vart helt enkelt inget :)

Tog det mest lugnt bara, kollade på tv, och kikade lite på datorn, höll mig uppdaterad på det mesta, men har blivit lite dålig på att läsa bloggarna jag alltid följde, men det blir så när man inte har så mkt tid över, och det är ju inte direkt en blogg jag läser xp
Kolla själva under länkar så ser ni :)

Fastnade framför OTH, så somnade ganska sent, men klockan ställde jag på 6.30, och då får man väl gå upp och se glad ut :) Och knega lite :D


goodbyye !




29 Augusti;

Jo som sagt, klockan ringde, jag snoozade, och klockan ringde igen. Ville verkligen inte gå upp, men hade ju bara mig själv att skylla egentligen, men kan ju inte rå för att jag fastnade framför OTH, eller hur ?!
Iaf, gick upp efter en stunds snoozande, nej jag försov mig inte, gjorde mig iordning, klädde på mig, fixade ruffset, och sen vare dags att åka, skönt på ett sätt att jobba en lördags dag, då det inte är så mkt trafik ute på vägarna vid den tiden, :)  Skönt det med, när man är trött, och inte har tålamod, för folk som inte vet hur man kör bil, xp
Men det gick bra hela vägen, och kom fram i tid, ja det gjorde jag faktikst :)

Jobbade mina timmar, vilade på rasten, vilket är farligt, man somnar och vaknar knappt xp
Och allt gick jätte bra, ibland är allt så bra :D
Slutade kl.14, åkte mot Gimo på engång, prata lite med Linda på vägen, och kom till Gimo, och så slog det mig, faaen, det va ju "Torgfesten" i Giimo idag, och ja självklart så hade nå jäkla pulver tagit min parkering, så åkte ett varv runt Giimo, och kollade läget, och när jag kom tillbaka till parkeringen, så stod pulvrets bil kvar, men en annan flyttade sig precis, så nu står jag på 3:e istället för på 1:a parkeringsrutan xp
Lagom drygt, men ja, får väl överleva :)

Kom upp, hade tänkt att jag skulle lägga mig och vila en timme eller så, men nej det gick ju inte, hade för mkt tankar i mitt lilla huvud, så det var ju omöjligt att somna, så satte min i soffan igen, och kollade lite på OTH, och checkade Face, och allt annat. :)
Men vilket liv det var på folket, haha ! Musik som dunkar, och prat, alkohol och skrik, haha !
Men det är ju kul att andra har trevligt :)

Lagade lite mat gjorde jag med, och gott var det, nej jag tänker inte sitta här och berätta vad jag har ätit varje dag, så jag låter bli, och håller mig till att enbart skriva att jag har lagat mat och ätit :)

Har även lyssnat lite på låtar, som det var ett tag sen jag lyssnade på, gamla bra låtar, från frizon :)
Och lyssna lite på Danish med, eller ja, mkt på Danish :)
Funderade lite på det med, musiken och texterna. Men nu börjar jag bli trött, men det är inte så konstigt med tanke på att jag inte har sovit så väldans mkt i natt, och gick upp tidigt, och har jobbat xp
Så det blir väl sängen nu, snart. Får se om jag orkar kika på nå fler avsitt av OTH, eller om jag somnar ifrån det, just nu känns det andra alternativet väldigt lockande xp

Nej, skiter i det här, kommer lägga upp en ny länk nu med, och ska försöka hänga med i mitt bloggläsande med :)

Nej nu orkar jag inte mer, natti natt !


Goodbyye, and Goodniight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback