kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

27 Augusti - PH final :)

Heeysaan !


Yees, gick upp tidigt imorse, eller ja, det vart tidigt med tanke på att jag somnade så sent :P
Gick iaf upp, gjorde mig iordning, och åkte för att hämta upp Veronica och William, vi skulle lämna av Wille hos farmor, och sedan rulla vidare mot stan. :)
Wille mådde inte så bra, hade feber och så, så han fick va hos farmor.
Vi åkte till barnens hus, handla lite, jag köpte en penna, med mitt namn på, så hoppas man får behålla den för mig själv :)
Och så köpte jag en skylt som jag har i framrutan på bilen :P haha !
Sen rullade vi vidare mot Biltema, köpte spolarvätska, och så köpte jag nya lampor till halvljuset :)
Och en trådlös mus till datorn :P haha !
Sen åkte vi och åt lite mat, och sen rullade vi vidare mot Willys och handlade mat :)
Jag handlade inte så mkt, jag måste ju tänka på vad som går in i frysen :P Men det gick och jag fick in allt efter lite om möblering :)
Så nu har jag full frys igen :)

Linda kom och fikade med, och vi prata och så. :)
Sen rullade hon hem, och jag lagade lite mat, :)

Väntade in timmarna tills Paradide hotel skull börja, fastnade för det, från första avsnittet, och älskade det :)
Min underhållning, och ni har det varit final vecka, så det har visats 2 avsnitt om dagen, så man har ju mått guld när det börjar :)  Man får liksom två avsnitt :)
Men nu, nu är det slut.. :( Lite ledsamt äre, men ja, rätt personer vann, Danska Paradise hotel, från -08, :)
Och ja, det var Diana och Nick som vann, och dom delade på pengarna :)
Dom är så söta, och dom va jätte söta i programmet med, :) Man vart liksom glad när man tittade på dom :)





Några av deltagarna, ville ha en på alla deltagare som har vare med, men fick bara med dessa;
Karina, Haider, Anna, Gleager, Mona, Rasmus, Diana, Nick, Julie, Mads & Nicoline :)


Men ja, nu är det slut, och kommer sakna det, för jag tror inte att svenska PH kommer att vara lika bra, man fastnar för en sak, sen jämför man bara nästa grej, så får se hur den svenska säsongen blir. :)

Nu har jag fått skrivit av mig lite, och nu ska jag nog krypa i säng, är trött, och så ska jag jobba imorn, eventuellt fika lite med Veronica innan jag åker och jobbar. :)


Goodbye, and goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback