kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

26 Augusti

Heey !


Jo, lyckades sova lite för länge imorse :P haha !
Men det var ganska skönt faktiskt :) Men gick upp iaf, försökte få ordning på kaluffsen jag hade lyckats få på skallen eftersom att jag sov med blött hår, hade det dock i en utbakad fläta :) Haha, men jaa, det vart ett problem iaf :P
Men lyckades få bukt på det, plattånger är ganska bra grejer :D
Efter det kollade jag läget på face, och kikade lite på OTH, sen var det dags att rulla til jobbet. :)
Drack en kopp kaffe innan :)

Kom till jobbet, och allt gick bra, lite trött bara. :)
Linda kom och jobba natten, så stannade och prata med henne en sväng, och åkte sen hem.
När jag kom hem väntade jag på att Paradise Hotel skulle börja, det börjar bli spännande nu, final vecka :P
Händer grejer hela tiden, men kan inte avslöja så mkt, för ifall Linda får för sig att läsa min blogg så ser hon det, och hon kan inte kika på dagens avsnitt förns imorn när hon kommer hem från jobbet, eller vaknat efter att ha sovit lite :P

Och det är lite frustrerande, men jaa. :P Får låta bli.. :)

Pratade lite med Jocke med, och pratat om när han ska komma hit, min kusin alltså.. Får se när det blir.
Jobbar jag, så kan han var ute hos mamma och pappa så länge, kke, hjälpa mamma med lite grejer :)
Ja vi får se helt enkelt...

Nej nu har jag skrivit blogg med, är väldigt trött nu, och ska upp och åka till stan med Veronica imorn, handla lite, umgås lite. :)

Så nu blir det sängen. :)


Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback