kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

25 Augusti

Heey !

Som ni såg i inlägget under så är det ingen rolig dag idag, :(
Men har försökt ta mig igenom den, med jobb, och en underbar vän. Tack F :)


Idag har jag annars, vaknade, hur trött som helst, ville hellre fortsätta sova, kollade läget på internet, och face :P
Prata lite med V, och åkte sedan dit och fikade lite, prata och busa lite med Wille :) Stora killen nu :)
Sen var det dags att åka till jobbet, men träffade Amelie och hennes mamma innan jobbet, lämnade tillbaka och fick låna nya skivor att lyssna på :)
Sen återgick man till arbetet, jobbade och ja, det kändes bra att få tänka på andra saker lite. Men visst var det kämpigt.
Men tack vare F så gick det bra, han fanns där :)

Efter jobbet så stannade jag kvar en stund och prata med mina älskade arbetskamrater :) Drack lite te :)
Och rullade sedan hemåt, tänkte på dig på vägen hem Marcus, kollade upp och viskade att jag saknade dig, såg stjärnan, din stjärna :) <3

Kom hem, kollade på Paradeise hotel, och snacka lite på msn med folk, och skrev om dig hjärtat... :)

Nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen, som jag bestämde mig för att göra nyss. :)
Sen kolla på ett eller två avsnitt av OTH, och sen sova. :)
Jobbar imorn igen :)


Saknar dig Marcus ! :(<3



Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback