kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

24 Augusti

Heeysan !


Jo som sagt, har haft problem med blogg.se, men nu verkar det fungera som det ska :) Får hoppas att det fortsätter så :)

Idag, jo idag har jag inte gjort så mkt, till att börja med iaf. :)
Vaknade, gick upp, kollade lite på OTH, och kollade läget på nätet.
Tog det bara lugnt, prata lite med Linda. :)

Bjöd över henne på mat, :)  Skulle laga lasagnette , behövde ner och handla lite bara.
Och hon behövde duscha, så hon hoppade in i duschen, och jag gick ner och handla :)
Höll även på att ladda upp lite bilder på face :)

Började med maten, och precis när jag skulle ställa in maten i ugnen kom Linda :)
Hon värmde på lite vatten i vattenkokaren, så drack vi lite kaffe innan maten, och prata lite.
Och jag gjorde en sallad vi skulle ha till maten, :)
Och så vart maten klar och vi åt, jätte gott :)  Det tyckte nog Linda med, hoppas jag :)

Vi drack lite mer kaffe efter maten, och sen vart det dags för Linda att åka till jobbet.
Så jag satte mig i soffan och tog det lugnt ett tag, räknade ner timmarna tills Paradise hotel skulle börja.
Pratade med Camilla lite på face och på msn, hon ville ha en ny blogg design så jag satte mig ner och fixa en till henne, och hon vart nöjd med headern, men hon har inte sett resten ännu, för hon gick och la sig, så får hoppas på att hon tycker att resten är bra :)
Det är lite kvar,  men det är presentationen, och den får hon skriva själv. :)
Annars så är den klar, om hon inte vill ändra något vill säga :)


Pratat med Veronica med, och bestämde att jag skulle komma och fika lite imorn innan jobbet :)
Ska bara skicka sms innan och så. :)

Kollade på Paradise hotel med, men ska kika på avsnitt nummer 2 igen, för missade lite när jag prata med Veronica i telefon. :P

Nej nu ska jag försöka sova lite, och jo, klockan är efter 00 nu, och det betyder att det är den 25:e nu, men kommer skriva om Marcus imorn ist. Han ska få ett eget inlägg. Och har en känsla av att det kommer att bli långt, så tar det imorn ist.
Men säger iaf;
Grattis på födelsedagen hjärtat ! Jag saknar dig så oerhört mkt, och önskar att du var här ! Älskar dig killen ! <3





Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback