kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

23 Augusti

Heey !

Jo jag har problem med blogg.se ganska ofta, kommer inte in och kan inte alltid skriva bloggen då det ofta blir avbrutet.
Men ska försöka skirva så ofta jag kan och kommer in, och fortsätter skriva dagvis om man säger så :)
Bara skiten vill funka :D


Idag har jag mest tagit det lugnt, vaknade till liv efter att ha sovit ut ordentligt, forfarande less på allt som hände under gårdagen, orkar liksom inte med allt jämt. Och nej, även fast alla tror det så är jag inte så jäkla stark, och nej jag mår fortfarande inte bra, även fast det flersta runt omkring mig tror det.
Och jag orkar inte hur mkt som helst heller, utsidan kke är hård med det är bara skalet, insidan faller så fort någon petar på det. På insidan är det inte lika bra som det är på utsidan.
Iaf, orkar inte prata om det längre..


Åkte iaf in till stan idag på eftermiddagen, eller ja, gränby, men ändå. Och träffade Amelie, fikade lite och pratade :)
Det var trevligt, hennes mamma var med oxå :)

Åkte se hem, och bara tog det lugnt, som sagt så orkade jag inte med allt runtomkring så jag isolerade mig :)
Kollade på OTH, och bara va. :)

Smsade lite med F, och sen gick jag och la mig, inte mer med det :)



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback