kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

2 & 3 Augusti

Heeysanheey !


Joo fortsättning på dagen igår och en ny om idag :)



2 Augusti fort. ;

Som jag sa skulle jag till Linda och fika lite, och det gjorde jag, drack snabb kaffe, som va hur gott som helst, och så pratade vi lite och så :)
Och som alltid så går klockan jätte fort när man har kul, så var ju tvungen att åka till jobbet, och bestämde med Linda att jag skulle hämta tvätten imorn ist, (idag alltså).
Rullade till jobbet, ringde pappa på vägen berättade om bilfaen, abs lampan lös igen, men bromsarna vart normala då, så det måste ju va abs:en som är helt cäppä, efter att bromsen låg på och det vart varmt där.
Pappa skulle kika på det någon dag och förhoppningsvis fixa styrleden och dammasken på andra högra sidan med. :)
Med tanke på att vänstra sidan redan är bytt, vill kunna lämna in bilen på framvagnsinställning någongång, så att man slipper köpa nya däck nästa sommar med. :P

Kom till jobbet till slut, eller ja, efter 20 minuter, :P Och det gick bra, denna natt var lugnare än förra :P
Och det var skönt, och bra sällskap med, :)  Vi hade roligt i arbetet kan man säga :)
Och man ska kunna ha kul när man arbetar, annars går det inte :)
Natten gick så mkt fortare när man hade kul :) Och allt annat gick bra med, men huua så trött jag var när det var dags att åka hem. :P
Högsta volym på stereon, basen dunka och jag sjöng med i låtarna för att inte somna :P haha !
Kaaan inte ha låte nå bra :P Tur att man var själv :);)
Messade med två personer under natten med, att folk inte sover på nätterna, haha, om man inte jobbar vill säga. :)
R och F :D Men det var ju trevligt :)

Dunkade ner i sängen vid halv 9 och somnade väl kvart i eller nå sånt..  :)


Goodbye, and Goodnight !




3 Augusti;

Yees, Linda ringde och väckte mig kl.13 :P Usch så trött jag var då :P
Men gick upp iaf, klädde på mig, men la mig i sängen och kikade på tv, :)
Somnade inte :P Linda trodde att ag skulle somna om jag la mig ner. :P
Men va vaken, hon ringde igen och frågade om Robin fick låna Fast And Furious filmen av mig, och självklart fick han de, så hon kom förbi och hämtade den, och lämnade min tvätt :)
Pratade en stund, sen åkte hon mot öregrund, och jag smsade V, och fick svar så gick upp med tvätten och fixade med den sen åkte jag till V och skulle hämta mina boxar och så, men vart kvar en stund, vi pratade lite och fikade.
Det var väldigt trevligt om jag får säga det, det kändes bra, efter allt som har hänt. :)
Får ta och fika någon mer dag, tkr jag faktiskt, och det var jätte kul att träffa Wille igen, har saknat honom jätte mkt, V också så klart. Och vi tror han kände igen mig, från när vi sågs sist, för han va inte lika blyg som han brukar va sa V. :)
Det var kul :) Han har blivit jätte stor, och är fortfarande oerhört söt, om inte sötare :D
Det får ta å göras om tkr jag ! :D

Ska jag kika på Paradise Hotel som börjar snart men först äre Scrubs, sen blir det kke sängen, eller så :)

Pratar lite med F på msn, så ska väl prata klart med honom innan jag lägger mig iaf :)



Goodbyye ! :D


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback