kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

17 Augusti

Heeysanheey ! xp


Idag har det inte hänt mkt i mitt lilla liv kan jag ju säga, haha !
En sån där va hemma ta det lugnt och bara kolla på tv dag typ :P

Kollat på OTH och bara legat i soffan typ, suttit vid datorn snackat med folk, pratat med min astmaläkare, ska på uppfäljning på torsdag och se hur det ligger till nu, efter jag böt mediciner.
Annars så har telefonen varit tyst, och ja. Det har varit allmänt tyst.
Skönt ibland, men ändå inte. :)
Får hoppas på att det inte blir lika tyst imorn :)

Har även bestämt mig för att gå upp tidigt imorn, :O Och med tidigt så menar jag, före 10 :P haha ! :P
Inte vanligt att jag gör det, så får hoppas på att jag kommer  säng i bra tid ikväll.
Så blir det eventuellt en kaffe hos V, och sen vidare ut mot Kölinge till mitt lilla troll :)
Och så skulle jag me Linda med, å bes. bilen, om det nu va imorn, kommer inte ihåg, har inte pratat med henne idag heller :O haha !
Får se. :) Ska kolla om hon är vaken nu :) När man talar om trollen så fick jag ett sms av henne nu :P

Nu ska jag väl kika lite mer på OTH sen vlir det nog Paradise Hotel, och sen sängen :)
Ny duschad, och renbäddat i sängen, det är ju nice :)


A dream Is a wish your heart makes.


Goodbye ! :)


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback