kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

16 Augusti

Heysanhey ! ;)


Yes, självklar somnade jag sent imorse, fast det såg man ju om man tittar på när jag postade inlägget igår :P haha !
Men kom upp iaf vid 12, :P hade satt klockan på 11, men vafaen, kom upp iaf, och gjorde mig iordning, och åkte till jobbet :)
Jobbade mellan 14 och 21 :P Vart kvar en stund, pratade med mina älskade arbetskamrater som gick natten :)
Känns skönt att veta att man har så bra arbetskamrater :) Det ska ni veta ! :D

Åkte hem i mörkret, va en väldans trafik tyckte jag, men kom på att det var söndag så det förklarade det hela, alla åkte väl hem från sommarstugorna och liknande :P haha !

Kom hem, gjorde iordning lite mat, för crepes är inte mkt att livnära sig på eller, sen så finns det ju faktiskt saker som smakar så mkt godare, som potatis mos :P haha !
Iaf, åt lite av min blåbärspaj med, hade nästan glömt bort den :P Och den smakade fortfarande gott, men får nog slänga resten om jag inte ska ha mer, för den har stått framme ett tag nu :P haha !

Fortsatte kolla på One tree hill serien med :) Ett avsnitt kvar på säsong 5 cd 2 :P Okey, kollade inte om helt från början, men ville se 5e säsongen igen innan man får hem 6e :)
Ska kika på det sista nu, innan jag lägger mig och försöker sova :P

Har även pillat på en ny design idag, haha, om det fortsätter såhär, så kke man ska börja ta betalt för att pilla med designer, för jag menar, det tar ju en stund att göra det, och headern tar ju en stund den med, sen ska man göra den så som personen i fråga vill ha den, men färger och bilder och liknande, och ja, det tar ju en stund av min tid.. :P
Men iaf, hon vart nöjd med headern iaf, Sofia, men vet inte om hon är nöjd med resten, för hon hann somna innan det vart klart :P
http://berglunnd.blogg.se/  Kolla och säg gärna vad ni tkr, :)
Får se vad hon säger imorn :)

Nej nu ska vi se om jag hinner kolla klart på avsnittet innan jag somnar, :P


Goodbye, and Goodnight ! :)


Comments
Sofia säger:

Jag ät kanon nöjd=) den blev toppen. yack så jätte mycket vännen.

Kramar

Skriven: - Hemsida: http://berglunnd.blogg.se/

Nina säger:

Du får mer än gärna vara länkad på min blogg haha :) Tack igen! Puss<3

Skriven: - Hemsida: http://nina666.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback