kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

14 & 15 Augusti

Heeysan !

Skulle skriva blogg igår, men blogg.se ville inte sammarbeta med mig, haha, som vanligt :P
Men nu ska vi se om det vill med sig :)


14 Augusti;


Eftersom att jag somnade alldeles för sent, så sov jag alldeles för länge, men vaknade faktiskt i tid, men hade sån förbaskad huvudvärk när jag vaknade, min s.k fejk migrän, och alvedon funkade inte, så jag la mig och sov en stund till, och sömn är nog den bästa medicinen mot huvudvärk :)
Och det funkade, för när jag vaknade då, alldeles för sent, så var huvudvärken borta, men kände mig dum för att jag hade sovit för länge :P
Men iaf gick upp och slog på tvn, och kikade lite på internet.
Pratade med Linda och så..
Men det hände inte så mkt, tog det mest lugnt och så. :)
Kollade på tv, och kikade på film.
Pratade med F, och så fick jag samtal av muppen mitt i allt, vart lite chockad då faktiskt :P haha !
Men det var kul det med. :)

Somnade väl nångång på natten, :)
Skönt att få sova lite och vila, bara ta det lugnt :)
Tog verkligen vara på ledigheten :P

Bye bye !




15 Augusti !

Vaknade för sent idag med, haha :P  Men jag är ledig, och då får man sova ut, och vila lite, :)
Efter den här sommaren med jobb så, så behöver jag vila lite :)
Men nu ska man väl börja jaga tider istället. :P haha !

Grattis Janna på 21 års dagen :D
Skickade sms till Janna på direkten :) Grattade henne, och frågade hur läget var :)
Fick svar och så :)

Har även pillat på en design idag med, gjorde den klar med, men har inte fått tag på Nina som jag gjorde den till, så hon vet inte att den är klar :) Men ska säga det imorn, här är hennes blogg http://nina666.blogg.se/
Säg gärna vad ni tkr :)


Pratade med Linda och pratade med Thomp. :) Satt vid datorn och pratade med folk, och kollade på tv :)
Skulle ju hämta Thomp i natt, och så :)
Pratade mer med Linda och så hämtade jag upp henne, gjorde oss iordning och så åkte vi mot Alunda.
Thomp ringde på vägen dit, sa att jag inte behövde hämta honom, för Björn var i stan och ledig, så han kunde köra hem honom ändå. :)
Okej tänkte jag, men sa att jag ändå kunde göra det, för jag har ju lovat, och jag håller allt jag lovar, och har inget emot att hämta honom. Men ja, han skulle åka med Björn hem, och jag ska dit imorn efter jobbet och fika lite och lämna skivorna jag har bränt till honom och Mays :)

Sen får man se vad som händer. :)


Nu har jag kikat på tre avsnitt av OTH serien, och försökt göra mig själv trött, har nog lyckats nu så ska ta och lägga mig i sängen och sova lite :)
Ny dag imorn :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
Sofia säger:

Hej! Hoppas allt är bra?

Ass grym design till nina verkligen=)

Hat bra

kram

Skriven: - Hemsida: http://berglunnd.blogg.se/

Nina säger:

Hej vännen, såg att designen var klar igår kväll! Är sjukt nöjd med den, verkligen!!

Tack så jätte mkt :D:D Puss

Skriven: - Hemsida: http://nina666.blogg.se/

Sofia säger:

Okej=) jo det rullar väl på,magen växer iaf=) tackar=) aa görde att hon var nöjd..

kram

Skriven: - Hemsida: http://berglunnd.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback