kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

10, 11, 12 & 13 Augusti

Heey !

Jo, har ju inte riktigt haft tid med bloggen om man säger så, men ska försöka få ihop allt nu, så att det finns lite att läsa iaf :)




10 Augusti;

Jobbade ju natt som sagt, och allt gicj jätte bra, och ja, mitt lilla spöke, eller ja, alla spöken var med största delen av natten :)
Sen så hade jag ju sällskap av mig arbetskamrat :) Natten gick bra och den gick ovanligt fort, sista natten man går brukar gå segt bara för att man vet att det är sista natten. Men det gick fort, :)

Skönt var det att komma hem med, lägga sig och sova några timmar :)
Vaknade till liv lite väl sent, men ja, skönt ändå att få sova lite :)

Bye bye !




11 Augusti;


Som sagt så sov jag lite för länge, men det vare värt och så vare ju skönt att få vila ut lite :)
Gjorde annars inte så överdrivet mkt, tog det lugnt och var hemma bara. :)
Kollade på film, och sat vid datorn för det mesta. Messade lite med F och så, han är söt han, men ja, vet la inte rikigt vad man ska tycka och tänka, får se vad som händer.
Messade iaf ganska länge med honom, sen somnade jag.. :)

Bye bye !




12 Augusti;

Sov väl lite för länge idag, men åkte iaf till jobbet,  jobbade, och sen åkte jag ut en sväng till Kölinge, hälsade på mamma och pappa lite, men pappa var ju inte hemma, nej han var ute och fiska, alldeles själv, lilla pappsen då :)
Så gick över en sväng till grannarna :) Och Thomp hade klippt sig, lite annorlunda men fint :)
Gick in och skulle hämta ut Carro :) Hon vart lite chockad, haha, men ändå lite pissed off, inte på mig då, utan på hundarna som hon tog hand om lite just då. :P
Dom hade liksom inte vare ute på promenad på ett tag så dom vart lite nödiga, inomhus.
Så lilla Caroline fick lie spunk där inne, :P Och så vart hon ju lite chockad med, för vad höll kära Caroline på med, jo hon satt vid datorn, och vilken sida hade hon upp, jo min blogg, haha. Det var lite roligt faktiskt :P
Lite scary med, att jag bara dök upp där, utan förvarning, men det var lite skoj faktikst :)

Vi gick ut en sväng, och så pratade vi lite, om saker jag inte vill nämna här, för det blir ett jäkla liv då, :P haha !
Men ja, vi prata iaf, och så kikade vi på tv, och så kom lilla Caroline på att jag skulle massera henne, och snäll som jag är så ställer jag ju självklart upp, har t.o.m bildbevis på det :P haha !

Caroline, efter massagen :)




Och så kom självklart Thomp på att han ville bli masserad med, så självklart masserar jag honom med, men sa att han faktiskt fick duscha först, haha ! För han luktade inte så jäkla gott :P
Och det gjorde han, och vart klar och la sig på golvet, :P Bildbevis på det med. :P

Thomp, likt en strandad säl, eller ? :P




Efter all massage och så, så åkte jag hem mot Gimo igen, messade med lite folk, och lite sovsällskap, säger bara det..
Inget annat, så ingen idé att någon frågar om det, för jag säger inget mer.
Somnade ganska sent, :)

Bye bye ! :P




13 Augusti;

Vaknade väl till liv vid 12 tiden, gick upp gjorde mig iordning och så, kollade lite på tv, och kollade lite på datorn, sen var det dags att rulla till jobbet igen, jobba jobba jobba jobba, känns som att detär det enda man gör nu för tiden :P
Men som sagt så är det ingen annan som betalar hyran åt mig, så då måste man jobba :P

Och det gick bra, med allt ! :) 
Fick samtal från två pojkar med, men det vart inge där, grinskalle säger jag bara :P Men det är inte lätt jämt eller :P
Iaf, Linda gick natten så stannade och prata med henne en sväng, sen åkte jag hem i regnet, usch det är faen inte kul att köra i regnet när det är mörkt ute :P Men det gick iaf :)

Kom hem, kikade lite på datorn, och kollade på tv, kollade på PH avsnitten som jag missat :)
Och nu har jag kikat på filmen Cry Baby :) Men den är snart slut, och jag är trött, men fastnade liksom framför filmen, men ska sova typ nu, ska bara skriva klart :)

Får se vad som händer imorn, kke blir Kölinge eller nå sånt, får se :)

Nu äre iaf, natti natti ! :D

Goodbye, and Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback