kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

1 & 2 Augusti

Heeysaanheey ! :)


Faen va konstigt det kändes att skriva augusti, redan liksom ? Det har gått alldeles för fort tkr jag.. :)
Men så är det väl, allt gåt fort nu. Bara för att man har saker att göra på dagarna nu :)

Blir en två dagars eller en och en halv dagars idag, :P Jobbade natten som va, så kunde inte skriva då, och jobbar i natt med :)


1 Augusti;

Visste ju att jag skulle gå på natten och jobba, så försökte sova länge så att jag skulle orka, men vid 13 tiden så orkade jag inte längre, så jag gick upp, duschade och gjorde mig iordning, städade gjorde jag också, haha ! Så nu är det väl fint här hemme igen, eller vad man ska säga. Mina dammråttor är iaf borta :P haha !
Pratade med Linda, och pratade med Muppen också. Och bara laddade tills det var dags att åka till jobbet.
Kollade på film för att fördriva tiden lite. Kollade på Final Destination 1, pratade lite med folk på msn med. :)
Muppen bland annat, haha ! :D
Försökte få tag på Linda innan jag åkte, för skulle ju fixa med tvätt och så, men hon svarade inte, så jag åkte ner till OK och köpte lite dricka och godis, och sen rullade jag till jobbet.
Trodde jag skulle få jobba med Nadja, men hon va sjuk, men allt gick bra iaf, lite hålligång bara men annars :) Hann ju tvätta väldans mkt iaf :P haha !
Men det flöt på, har man mkt att göra så går natten fortare och det gjorde den, men man blir ändå väldigt trött där på morgonkvisten, tiden  mellan 3 och 7 är värst, uscha !
Men pratade lite med muppen då och då, och smsa me lite annat folk som också var vakna. :)

Men kan säga att det var väldigt skönt att åka hem där på morgonen och krypa ner i sängen :)
Men fick ett sms av muppen när jag precis hade lagt mig, och precis skulle sova.
Haha, lite söt är han, men ändå en mupp ! :P

Kl.8 på morgonen sa jag Goodnight ! :)





2 Augusti;

Vaknade till liv vid 16 tiden idag, utvilad och så :) Bara att ladda för att jobba natt igen ! :D
Gick upp ur sängen, loggade in på msn, och Muppen skicka på en gång. :) Haha.
Men det va ju kul, fyllesvinet ! :P 
Pratade med Linda med, ska åka dit snart, när jag har skrivit klart bloggen. Fika lite och ta min tvätt som hjärtegrynet att tvättat åt mig :) My lovelyy one ! :D
Ska slänga lite sopor med, haha, ska inte glömma det den här gången :P
Har ätit och känner mig laddad och klar för natten, men nu ska jag nog rulla till Linda så man hinner fika lite innan jag rullar till jobbet. :)

Skriver mer om dagen imorn :D


Muppen är dum i huvet, men söt ändå :)



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback