kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

8-9 April

Heey !

Skrev inte igår(8:e), för jag orkade inte helt enkelt, sen så hade jag inte så mkt att komma med.
Jobbade hela dagen igår, började kl.7 på morgonen, och slutade kl.21 på kvällen, puah !
Sen stannade jag kvar på jobbet och fikade lite me Linda och A som gick natten :)
Sen hem och sov typ. :)  Inte så underhållande kke..

Idag(9:e) sov jag läänge, var hur trött som helst efter igår, och jobbet. :P
När jag hade vaknat satte jag mig vid datorn lite, och kollade lite på tv.
Pratade med Linda i telefon, sen åkte jag hem till henne och fikade.
Fick även ett påskägg av min lilla skrutta :)  taack gum <3
Sen ringde kära Thomas och behövde mig lite, så åkte ut till Kölinge och var barnvakt åt Mays :)  Vi mös lite, kollade på Pippi och sen nattade jag henne, hon var jätte trött stackarn, höll på att somna i mitt knä. :) Sötan <3
Älskar den ungen ! <3

Pratade lite med pappa me, han ska komma och sätta upp mina hyllor och mina tavlor :)  Kan inte sånt själv, de e ju betong väggar lite mest överallt xp
Inte så händig jaa, skulle nog behöva en händig här xp   Men ja, drömma går ju.
Och kke en sängvän, så kallt och ensamt i sängen nu tkr jag. =/
Men ja, som sagt, drömma går ju.


Tänker på Dig ofta.




Nothing lasts forever though we want it to,
The road ahead holds different dreams for me and you.
'
Sometimes goodbye, though it hurts in your heart,
is the only way for destiny
Sometimes goodbye, though it hurts,
is the only way now for you and me
Though it's the hardest thing to say
I'll miss your love in every way
So say goodbye
But don't you cry
'cause true love never dies..








Ska väl lägga mig i den kalla sängen nu, ensam..

Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback