kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

7 April

Heey !

Idag har jag gjort annat, för att slippa sitta här hemma ensam och bara tänka på allt, och slippa vara så nere ='/
Bestämde mig för att hoppa in i duschen imorse, kände mig mkt bättre efter den, tänk vad en dusch kan göra egentligen.
Fixade iordning mig, då menar jag inte som man gör till en fest och så, sminkade mig inte.
Torka håret och fixade till den kalluffsen, så man såg anständig ut iaf. Drog på ytterst lite mascara, då jag har väldigt ljusa fransar, så man slipper se ut som ett åkerspöke iaf. Även fast resterande inte är så fagert heller. Har jag fått bevis på.
Och drog iväg ett sms till min älskade Caroline, fick svar om att hon skulle va hemma runt 15 tiden, och tyckte de va perfa, då hann jag tvätta bilen och fixa innan hon och Maya kom.
Så rullade ut till mamma och pappa i Kölinge, mamma vart glad att se mig iaf :)
Hon stod och tvätta sin bil när jag kom, och jag började tvätta min när hon var klar. Hade inte tvättat min bil sen Natta gjorde de sist vilket var ett bra tag sen xp
Nu åkte allt skit och salt bort, och bilen vart väldigt fin :)  Om jag får säga de själv. xp
Sen råkade ju lilla jag titta på golven i bilen, vilket jag inte skulle ha gjort, för då var jag ju tvungen att dammsuga ur bilen med, och skaka mattorna. Torkade även av bilen innuti, instrumentpanelen och dörrar.
Sen torkade jag av rutorna med invändigt, eftersom att de var en söt stor hund som hade tråkigt under min vecka uppe i Umeå och bestämde sig för att slicka på båda rutorna i baksätet xp
Haha, men de fick jag bort nu, torkade även resterande rutor, men ska torka dom igen då jag såg att jag missat lite när jag var på väg hem xp  Det är inte lätt jämt.

Iaf, när jag var klar med bilen, så fikade jag med Caroline, och Maya. Lekte lite, och jag uppdaterade min lilla fotosamling :) och spelade in en film på Mays :)
Ungen sken upp som en sol när hon såg mig, och så sa hon " Mickan, jag har faktiskt älskat dig."
Men det menade hon ju självklart att hon har saknat mig, hoppas jag :S xp
Den ungen är ju för härlig, önskar nästan jag kunde kidnappa henne lite ibland :)
För den ungen älskar jag verkligen, jag undrar ja, vad jag skulle göra utan denna underbara unge :)

(Maya, säger aaaapelsin, därför ser hon så weird ut xp <3)


Och märkte med att de lönar sig att åka ut dit och hälsa på :) För man får ju saker med sig hem med, haha.
Jag fick en tv av kära Caroline och Thomas xp  En större än vad jag har, en 32" ist för min lilla, vet inte vad de är för tum på den, men den nya är bra mkt större :)  Wohooo, jag ser texten när jag ligger i sängen xp
Det gjorde jag iofs innan med, men nu är den helt plötsligt större :)
Det tackar vi för :D

Fick hjälp av Natta och Jonas när jag skulle bära upp den i lägenheten med, det tackar vi också för :)
När dom åkte så lagade jag mat, xp, lite sent sådär, men jag hade inte ätit något under dagen så var ju vrålhungrig.
Det vart min köttfärssås och spagetti, hur gott som helst. :) Och mätt vart jag xp

Efter de satt jag mest och kolla på tv, snacka på msn, och la upp lite bilder på bdb från dagen :)
Jo, kom just på, jag har löst mitt däck-problem xp
Kollade på däcken jag har hemma i Kölinge nu, och alla var 225/45-17 så nu kan jag köpa de nya jag har tittat på, utan att oroa mig för att dom ska vara förstora xp
Och de va billigt med, 1800kr för alla fyra :)  Så då äre bara att kränga på dom på mina fälgar xp
I'm glad ! :D



Det var nog allt, tror jag xp  Ska nog ta och krypa ner i sängen nu, jobbar hela dagen imorn, 7-21 så bör väl sova lite kke xp




Like a falling star I fell for you...




Goodnighty then !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback