kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

4 April

Heey ! :D

Jo som jag skerv igår, så vart det ett nytt äventyr idag :P haha !

Vaknade imorse, självmant, och inte av klockan som jag hade ställt lite trött efter igår, kom inte i säng förns 5.30 :P
Vaknade till vid 13.57, och såg då att Linda hade skickat ett meddelande till mig, att vi skulle åka runt 15 tiden :O
Då vare läge till att snabba sig lite, 1 timme och jag skulle duscha och fixa mig, sådär härligt nyvaken som jag var, hann inte ens sträcka på mig forfaen :P
Skynda skynda, men jag var väldigt duktig tkr jag, för jag hann göra mig klar, när Linda ringde och sa att dom va på väg och att dom va i Norrskedika så var jag klar :)  Kan vara snabb om jag vill och måste :P
Iaf, gick ner till Ica innan dom kom, köpte dricka och så, när jag kom ifrån Ica så stog dom utanför porten och väntade, och så bar det av, stanna en snabbis på ett ställe i Gimo, sen bar de av till Lyan för att hämta upp Tobbe, och sen åkte vi till Rosersberg, på träffen. Old Iron, hade en liten träff och fest där uppe i Rosersberg.
Vi kom dit, fint väder vare, och varmt som satan, men det är skönt då vet man att sommaren är på väg :D
Det var inte så där jätte mkt folk när vi kom dit, men det rullade in några här och där :)
Och det vart en liten samling med folk iaf :) Det var trevligt :)
Vi åt lite med, kycklingsallad, och prata lite. Och sen satte väl festen igång :)
Alla vart bara fullare och fullare, och Lindas pappa var forfaen klockers.
Det var dom vi körde btw, Lindas pappa och Vonne(?).
Haha iaf, Lindas pappa kom hoppandes ibland inne på dansgolvet i lokalen dom hade hyrt, hur kul som helst ! :)
Och så var han väldigt fascinerad över dj bordet :P För det var en dj där, han pratar tydligen på Vinyl, och hade typ 20.000 skivor hemma :P inte dåligt de, en vägg full med skivor liksom. :P

Men han kunde inte släppa det, han stod där uppe och kolla som ett litet barn på alla knappar och liknande :P
Som ett litet barn på julafton :P haha. Det var kul att se.
Jag och Linda roade oss också en del, vi skratta åt alla fyllisar, och jag knäppte massa kort. Och, ja vi roade oss helt enkelt :) haha.
Skulle gå ner till lilla kiosken och köpa lite dricka, men nej, tror du att den var öppen i lilla Rosersberg ?
Nej, den va bara öppen mellan 10-15 på lördag och söndag, haha, och själv så klagar man över det här i Gimo liksom, Ica stänger iaf 20, och OK stänger 21-22, och "turk" som vi kallar den, stänger 23, jag ska då aldrig mer klaga på  det i Gimo. :P
Så va fick ingen dricka helt enkelt, vi fick nöja oss med vatten och äckligt kaffe :P

Me kul hade vi iaf, vi hann med att dansa en låt jag och Linda, hehe, måste ha sett roligt ut :P
Och de va kul med, alla andra dansade me, buggade och allt sånt :)

Ja mkt vare, när vi väl kom därifrån så stannade vi på Max i uppsala, fyra mackarna. Och där inne hände nå kul med, vi hade beställt maten och stod och väntade på att får komma fram till kassan för att bekräfta och betala, vad gör Lindas pappa då ?
Jo han ställer sig och sjunger, "I am an astronaut, I am an astronaut......." Och gav oss hela livshistorien till det, och att han som gjorde den låten minsann vart känd, jätte känd vart han, hur kul som helst, speciellt när han sjöng :P
HAHA !

En mkt rofull kväll, och efter maten så rullade vi hem, vi skulle köra Lindas pappa och hans fru till Öregrund där dom bor, och sen hem till Gimo igen, och här sitter jag nu. :)
Skriver blogg mitt i natten, men ville skriva medans det ändå var färskt :) Och så att jag får med det mesta :)


Men en sak va lite jobbig idag, när jag såg alla raggers och skinnvästar och musiken, så fick det mig att tänka på dig E.
Saknade dig då, för att sånt där upplevde jag med dig, musiken och träffar. Men så äre.
En del av mig kommer nog alltid att sakna dig, och en del av mig kommer nog alltid att älska dig, oavsett vad som har hänt med oss, och allt som var.
De var mkt för mig, och vi va med om så mkt du och jag. Som sagt så läker inte alla sår. =/



Jaja, nej men nu ska jag krypa ner i sängen som är varm, tror jag. Men de skulle inte sitta helt fel med sällskap, och värme. Men Du svarade inte på mitt sms :(  Jaja, skitsamma. Är van att vara själv nu..


Nej nu så, skriver väl mer imorn, när jag har vaknat, och sovit ut. Blev sent idag med :P



Jag och Linda ute i kvälls solen, eller kke eftermiddags solen :)






(Lägger ut alla andra bilder på bdb, och där heter jag Miickzz, för er som är intresserade.
Lägger upp alla bilder imorn.)











Good night !




'Cause, There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback