kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

30 April

Heey !


I guess I just miss you, kinda much...



Ja, idag hare hänt grejjer, vaknade imorse kl.12 :)  Fick iaf sova ett tag, sen upp fixa lite och så, kollade lite på tv, sen in i duschen sen ner till ICA och handlade, handlade inför grillningen :)
Jag, Bellabuus, Jennie och Linn skulle grilla när dom kom hem från Uppsala, och jag hade precis fixat mina grillspett och gjort salladen så ringde Bellabuus och sa att dom var på väg hem från Uppsala då, så då fick jag fixa med marinaden, ja jag hade marinad till grillspetten, och sen bara vänta på att dom skulle komma.
För dom skulle fixa grillar och så, och när dom väl kom, så pratade jag med Thomas i telefon, mupp thomp, han ville ha skjuts in till stan men jag hade ju annat för mig, vi skulle äta och umgås lite, så vi la på men skulle höras senare.
Vi satte igång ugnen till pommesen, och sen behav vi oss ner till gräsmattan utanför eller ja, nedanför min balkong och tände grillarna, och jag började grilla köttet och spätten, määäster grillarn;) , och gott vare med fick jag allt höra ! :D
Det var ju tur det, så att jag inte lagade äcklig mat, men de har jag iofs aldrig gjort heller så. :P
När vi hade ätit klart så spelade vi lite kubb, Bella och Linn emot mig och Jennie, jag och Jennie förlorade :(
Men jag träffade iaf några kubb :)  Så jag är inte helt misslyckad :P^^
Sen ringde Thomas igen, och frågade vad vi gjorde, då hade vi ju precis ätit klart och hade precis börjat spela kubb, :)
Men han tyckte att vi skulle komma till Kölinge och umgås lite, så jag frågade flickorna om dom ville de, och ja det ville dom, så vi åkte dit, och pappa hade fixat kase och grejer, så vi elda på för fullt och fixa :)
Mys var det, sen åkte jag, Bella, Linn och Jennie in till max och käka, haha jag vet mkt mat, men ja, vi var faktiskt hungriga, så nu har jag nästan precis kommit hem från allt, jag ska ju upp och jobba imorn så det blev en lugn dag för mig idag :)
Men jag hade kul med flickorna iaf :D
Måste göras om :)


Nu ska jag som sagt försöka sova lite, och starta om datorn för den ska tydligen installera något och då måste man starta om den :P haha




Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback