kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

29 April - ute på äventyr

Haha, well yes I am ! :D

Nu är jag på jobbet på min lediga dag, i know i know, men jag ska faktiskt fika lite och umgås lite med min vänner, och kollegor, Linda och Nadja, dom har till och med bakat för min skull :) aaaw ! :D
Sen ska jag faktisk rulla vidare mot stan och hämta upp Bellabuus och Cissi som kommer med natt tåget ifrån Åre, :P
Kl.3.10 skulle tåget vara i uppsala, så får hoppas på det, att det inte är alldeles för mkt försenat ! :P
Men men, det gör inget, är ledig imorn iaf ^^

Och kan passa på att säga det nu att, bilderna som ligger upp på Marcus och Björne är lite suddiga i explorer, undrar varför ?, men i firefox är dom hur fina som helst. :)  Min blogg fungerar alltså mkt bättre i Mozilla Firefox :)

Näe nu ska vi nog fika lite, äta lite hallon paj, som lilla jag hade önskat ^^ :)

Skriver mer sen när jag kommer hem :)



See you later :)

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback