kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

29 April uppdaterar lite :)

Heey !

Ja, nu är jag hemma igen efter mina äventyr för natten, puah !
Va ju och fika som sagt, och sen bar det av in till Uppsala för att hämta Bella och Cissi, och trötta var dom när dom stog där och väntade, och trött var jag med, men typiskt att det ska ge med sig nu då när man inte har så långt till sängen, rackarns !
Men ja, idag hade jag iaf en anledning att vara vaken lite längre, skulle ju hämta flickorna juu.
Så idag satt jag inte uppe och pinade mig iaf, eller ja, inte ofta man kan somna bara sådär nu heller, det tar ett tag, sen så sover man inte mkt heller, sover 1 timme, vaken en 1 timme, osv osv...
Får se hur länge jag får sova nu då, och nu börjar det ju bli ljust ute med, så jag får se helt enkelt.
Varmt äre oxå, så var tvungen att öppna fönstret men får se hur det går.


Idag, utöver mina äventyr så har jag inte gjort sådär herrans mkt, tagit det lugnt, vart terrad av Bella imorse, hon ringde 19 ggr, 19! ggr, och skicka på det ett sms, jäkel på att ringa och ha sig då, sen ringde Fredrik från jobbet med, och sen ringde Thomas, men ja, jag hade stängd av mig lite. Det får man faktiskt göra.
Ringde iaf upp alla sen, så det löste sig :)

Sen kom E och lämnade pengar och fikade lite, sa inte så mkt, bara allmänt prat, och mest tystnad, känns konstigt fortfarande, ibland tänker jag bara på hur ont det gör och ibland tänker jag bara på allt vi hade, och så.
Men ja, det är väl så. Får väl se om det blir bättre med tiden.
Han vet ju iaf att jag saknar honom fortfarande, och ja, jag tror att jag fortfarande älskar honom, men så äre ju. Mina känslor försvann ju inte för honom, även fast han gjorde mig illa. Och sårade mig. =/
Jaja, och jag vet ju iaf att han ångrar sig, och att han skäms för de val han gjorde då, och att jag inte gjorde något fel. Iaf enligt honom, för det sa han i lördags. Men men, man vet ju inte.

Jaja, msn och tv vart det sen, åt lite mat, sen mera msn och tv, lite blogg också, och lite face och bdb :P
Sen åkte jag till jobbet, och fikade lite, och resten vet ni ju.

Men nu ska jag försöka krypa ner och sova lite, får se om jag lyckas.



Hörs väl imorn, goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback