kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

28 April Utöver Extra inlägget ;)

Heey !



It's just hard sometimes, to say what you really feel. =/



Wooooow, jag har bloggat 2 heela ggr idag, överskattar mig själv tror jag xp
Men ibland måste man gå emot sig själv, kke ska börja blogga lite mer under dagen, haha.
Eller jag vet inte, får se hur det blir med den saken xp ^^



Iaf, idag.. Har inte gjort sådär jätte mkt idag, sov lite länge, men ja, jag kunde iaf sov så då vare bra med det.
Fick sms av Linda, skickade ett tag, sen pratade vi i telefon med, jag duschade, gjorde mig iordning, åkte ner och handlade, nej jag är inte lat, handlade på väg till Linda, xp
Och sen kom Linda ner till Ica iaf, hon skulle ner till gallerian och köpa nya solbrillor, så vi gjorde sällis.
Sen bestämde jag mig iaf för att gå upp till mig och lämna mina varar jag hade handlat, vuxen haha !
Sen vidare till Linda och drack lite kaffe, och åt riskakor, det är liksom det man får som fika bröd hos fröken Linda Slothus Carlsson xp
Men ja, det var iaf gott. Vi pratade lite, och bara allmänt sådär umgicks. :)



Sen skulle fröken till jobbet och jobba natt, och jag åkte hem och lagade lite mat, kyckling i sötsur sås, me ris :D
Gott var det oxå kan jag loova ! XD och mätt vart jag med.
Sen vart det datorn och tv som gällde, fick sms av E, vi messade ett tag, sen kom han över en sväng.
Det känns fortfarande konstigt ibland.
Vi kollade på Scrubs, och garvade åt samma saker, som förrut.
Små pratade lite, pinsam tystnad ?
Sen rullade han hem till Alunda och sov.
Och jag satte mig vid datorn igen.



Pratade med Tim igen, haha den människan, han trodde inte att jag skulle blogga om det jag blogga om tidigare, men som sagt man ska inte utman ödet, inte när det handlar om mig. ^^
Kommer mer från våra fina konversationer :)

På msn tidigare ikväll:

Tim: du är svår att läsa
Miickzz: jassåå ?
Tim: mm
Miickzz: vaad menar du nu då ?
Tim: jag brukar kunna läsa av människor
Tim: men dig kan jag inte
Miickzz: haha okeej :P nu börjar jag bli lite skrämd :P
Tim: hehe
Tim: ska skrämmas ordentligt
Tim: kanske ska ta och göra ett försök :D
Tim: att läsa av dig alltså :)
Miickzz: haha gört :P
Tim: hmm... ska bara tänka lite först :D
Miickzz: haha good luck :P
Tim: i will succeed. and you will be scared :)
(det tog ett bra tag, sen skrev han)
Tim: Du är en sån där person som alltid ska finnas för alla andra.
Alltså dina nära vänner och så.
Du lever på hoppet om att det kanske kan bli du och han igen.
Att du ska vakna och allt bara ska vara en dålig dröm.
Du är ganska rädd för att folk ska försvinna, tycka illa om dig och prata om dig bakom din rygg.
Men du har många starka sidor med.
OM du blir arg så kan allt bara bli typ svart för dig och du blir helt fly förbannad.
Men det ger sig efter ett tag och när du har lugnat ner dig brukar du vara tyst och fundera över om du överreagerat eller inte. OM du anser att du gjort det så ber du om ursäkt till den som du blivit osams med.
MEN det händer inte ofta att du har fel.
Om någon skulle försöka berätta ngt som du ska göra så gör du ofta tvärt emot.
Du vill vara dig själv och hatar när andra säger vad du ska göra.
Tim: lite av min analys :)
Miickzz: njaae, du var inte så bra på det där du.. :P
Tim: (besviken) jag brukar ha rätt
Tim: (ännu mer besviken) men nu hade jag väl inte det då :)


Stämmer analysen om mig tkr ni ? Vet inte jag.. :P



Lite senare, på msn, konversation:
Cam-konversation.

Tim: (skickar en länk)
Miickzz: (livrädd) spindlar skickar du aldrig mer till mig, fattaruuuu ?
Tim: hehe
Tim: ooookej
Tim: now ii knoooow
Tim: thank you
Miickzz: (förbannad) yw
Tim: (skickar fler länkar)
Tim: hatar du mig nu ?
Miickzz: (skickar samtidigt) jag tänker inte öppna det där för jag ser på dig att det har något med de där äckliga 8 benta djuren att göra, bra på att läsa av folk va ?
Tim: nee
Tim: det eee inget
Tim: loooovar ^^
Miickzz: näänäääänääää
Tim: i prooooomisss
(en paus om det)
Miickzz: tänker inte öppna iaf !
Tim: come ooon
Miickzz: I maybe look stupid, but I'm not
Tim: (skickar en ny länk)
Miickzz: nepp
Miickzz: never again, I don't trust you



Haha, vääldigt underhållande eller hur ? :P
Inte det, okey. Jag vet jag vet, brist på fantasi, igen.. Doooh !




Nothing will ever change the way I feel

Sometimes goodbye, though it hurts in your heart,
is the only way for destiny
Sometimes goodbye, though it hurts,
is the only way now for you and me
Though it's the hardest thing to say
I'll miss your love in every day
So say goodbye
But don't you cry
`Cause a true love never dies




Jag hade planerat att titta på Walk The Line ikväll, men så vart det ju självklart inte, så jag får kolla på den imorgon istället :)
Nu ska jag krypa ner under täcket och hoppas på att få sova lite.


Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback