kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

28 April - Extra inlägg ! ;)

Haha, bara för att Tim inte ville att jag skulle blogg om det här, så gör jag det !
Med mig ska man inte utmana ödet, haha !


Ur vår konversation på msn;

Tim: kan man bada när man är sjuk utan att bli sjukare ?:)
Miickzz: om du menar i badkar ja, om du menar ute nej :P
Tim: hehe. meeeh ^^
Tim: vad du ska retas då XD
Miickzz: haha :P
Efter att det har varit tyst ett tag.
Miickzz: har du badat ute än ? XP
Tim: neee
Tim: de vågar jag inte. då kommer inte "lill tim" ut på ännu ett år xD
Miickzz: HAHA ! den var bra ! :D
Miickzz: haha det kommer att vara med i min blogg ikväll :P haha
Tim: neee
Tim: XD
Tim: då kommer du med i min XD
Miickzz: (skrattar nervöst) Haha, du har ingen blogg :O
Tim: hehe
Tim: LOL
Tim: JOOO
Miickzz: (skrattar nervöst igen) haha, men nej ? :O
Tim: eller joo :D
Miickzz: (börjar bli nervös på riktigt) men vad är det för adress då ?
Tim: needu ^^
Tim: ngn annan dag du kanske får den :D
( i know, han kan inte svenska ordentligt ^^)
Miickzz: m-m-m-m-men, nej
Tim: hur söt du än ee ^^
Miickzz: men, wtf
Tim: ^^
Tim: heheh
Tim: ska göra en ny :)
Miickzz: :O du är elak, rakt igenom

Haha, ja man kan ju underhålla sig lite iaf !

Det kommer mer senare ikväll :)


Hey så länge :)



Comments
Obi One Knubbig säger:

U eevil one. :D

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback