kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

27 April

Heey !



I miss u, I really do..
='/



Som jag sa igår, så skulle jag ju städa på 14 idag, och det gjorde jag, städade E's lägenhet, flyttstädade, och ja, det är ju min gamla lägenhet med, för en gång i tiden bodde jag oxå där. Men det har inte med saken att göra.
Iaf, jag har nog inte sett en lägenhet som är så skiitig, haha, usch, frågade om det hade blivit ordentligt städat där sen jag flyttade, och nej fick jag till svar.
Och kan ju säga att det märktes på lägenheten, fyyya !
Men efter mkt om och men, och efter mkt tid så vart jag iaf klar, så nu ser allt bra och fint ut i lägenheten igen :)
Och det måste ju vara så petigt med flyttstädet med, torka av allt, och kolla så att allt ser bra ut, kan ju inte lämna lägenheten som ett dammmoln. Jag menar det var damm precis överallt !
Och jag trodde att jag aldrig skulle bli klar.
Fyya !

Men ja, klar vart jag efter ett tag, nu äre bara dammsugnng ock skura golv kvar, och det skulle E göra på onsdag, innan han lämnar tillbaka nyckeln till Ö-hem.
Skulle väl komma förbi och fika då med, och lämna mina svart pengar ! xp
Haha, jaa inte faen städade jag gratis iaf ! Någon måtta får det väl vara ! ;)

Efter allt städande, åkte jag hem till min lägenhet en sväng, som oxå är relativt nystädad, och satte mig i soffan en sväng, kollade lite på tv, slappnade av.
Sen pratade jag med Natta ens sväng, hon frågade om jag ville komma till Alunda och fika me henne och Tobbe, så det gjorde jag, och Natta bjöd på mat med, hade ju inte ätit på hela dagen. Så jag var jäätte hungrig :)
Gott var det med XD

Sen umgicks vi bara lite allmänt, och sen åkte jag hem till mitt. Kollade på tv, och satt vid datorn.
Men har varit seg hela dagen.
Och nu är jag trött, på riktigt med, idag kan jag nog somna utan problem :)
Förhoppningsvis iaf..

Imorn får vi se vad som händer, vet inte riktigt ännu vad det blir.. :)





"- Det är klart jag saknar dig, jag saknar dig varje dag.."





Nu ska jag krypa ner.



Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback