kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

26 April

Heey !

Idag, har det inte hänt sådär jätte mycket,  har jobbat hela dagen.
Hur trött som helst, men ja, kravla mig upp ur sängen när klockan ringde, och på med kläder och lite mascara, sen ta medicinerna, (astma mediciner, allergi tabletter), och sen rulla till jobbet.
Usch så trött jag va ! :P  Ville faen inte gå upp, men så blire när man fastnar någonstans, och knappt kommer därifrån. xp
Men det var väl trevligt sådär, men ja, det var ju jobbigt med. =/
Men det är ju inte så mkt att göra nå åt det just nu.
Kom väl därifrån vid halv 1 eller liknande. Hemma kl.1 och sen upp och jobba kl.6.30. xp
Och jobbade heeeela dagen med, 8-20. Men det gick väl bra, men ja, vissa ska inte jobba där, vissa kan ju inte ens rutinerna. Men ja, fick jobba arslet av mig, och gå och efterkolla allt, så att det var gjort. Osv.


Svängde förbi Emil och Erik på vägen hem, var meningen att jag och Emil skulle träffas och prata lite om imorn och så, idag.
Men han ringde och sa att han inte kunde det, och att han redan hade vare i Gimo.
För att han blev tvungen att köra mjölk innan korv-körningen imorn, och var då tvungen att lägga sig tidigt.
Men men, ja ja. Iaf va där en liten stund, och det känns fortfarande jätte konstigt, har fortfarande de där känslorna kvar, och det känns konstigt iaf.. =/
Åkte hem sen, och poppa lite popcorn, men va inte så jätte sugen på dom dock.
Kollade lite på tv, och satt vid datorn.

Och nu ska jag ner under täcket faktiskt, tro det eller ej, men idag är jag faktiskt jätte trött, men det är inte så konstigt om jag får säga de själv, efter mitt lång pass idag.

Iaf, ska till 14 imorn, och städa där, tjäna pengar :) haha !
Får se om jag kan sova nu och inte sover så jätte länge imorn.
Det visar sig.



Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback