kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

25 April

Heey !

Today, just wasn't that okey...


Har väl inte gjort så mkt intressant idag, har jobbat iofs, men ja, hur intressant det är vette tusan.
Somna sent imorse, vakna av att Emil ringer och väcker mig, dumma. Ville ju sova lite till när man väl kan sova.
Men men, gick iaf upp då, fixade och donade, sen vare dags att åka och jobba.
Jobbade kväll, och det gick väl sådär bra, :)  men ja, gjorde mkt nu, vi har fått nya rutiner och grejer, ska sköta våra kök bättre för att dom ska tydligen komma och granska dom någon dag, men ja, sköter dom gör vi ju, men nu ska vi signera det med, för att de hur många ggr man gör det, och om man nu gör det.
Jaja, mkt de där. Jag skötte iaf det, på båda sidor. :)

Mehn ja, fick ont i magen efter halva kvällen, och ont i huvudet med, men det är bara att forsätta jobba de.
Och ja färdiga vart vi, och hem fick jag åka eller ja. Ringde Natta på vägen hem.
Och hon var tydligen hemma hos Emil på nån fest liknande. Och dom tyckte att jag skulle komma förbi en sväng, och Emil tyckte att jag skulle komma upp och titta på hans nya lägenhet, så jag gjorde det.
Va väl fint, men litet, mkt litet, men som han sa, det räcker till honom.
Sen prata vi en massa, jag och Emil, kändes väl sisådär, det gör ju ont fortfarande, och det sa jag till honom med.
Och han berättade lite saker med, och ja det känns ju bra att höra det som han sa, men ändå inte, för det skulle ju inte vara så överhuvudtaget. :(
Men gjort är gjort. Tyvärr, och jag mår inte så mkt bättre. Och det sa jag med.
Tråkigt men sant med. =/

Iaf, han skulle komma över en sväng imorn, ska få strykbräda av honom, och så ska vi prata lite om städ.
Jag ska tjäna lite pengar ja. Det är alltid bra med pengar. :)
Iaf nu när man har köpt nya däck till bilfaen, på 2000kr. :O
Men det var iaf billigt så, men ändå :P  Det känns på kontot.

Och nu äre bara resterande räkningar, hyran är betald, så den behöver jag inte oroa mig för, inte mamma heller som står på borgen xp


Jaja, men nu ska jag hoppa i sängen och försöka sova ett par timmar, sen ska jag upp och jobba imorn, och jobbar hela dagen med, 8-20. Ser fram emot det, :P  Well, It's money right ? :D






Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback