kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

24 April

Heey !

Today, everything just came back.. =/



Hade ställt klockan imorse faktiskt, haha,  gick upp, hoppade in i duschen.
Hann inte mer än att komma ur duschen när Emil ringde, han höll tydligen på att fixa massa i lägenheten, och skulle komma över och lämna mina grejer, eller ja min grej.
Skulle ju få mer saker, men de hade han tydligen glömt bort.
Iaf, Emil och Thomas kom över. Kollade på min lägenhet med, och så stannade dom kvar ett tag, vilket jag inte visste att dom skulle göra. :O
Vart lite chockad, och ja, det kändes konstigt, och ja, det gjorde ont, och ja, everything just came back.
But that's just life, right ? =/

Iaf, fick tillbaka min porslin delfin, vi hade i badrummet. För den glömde jag totalt bort när jag flyttade därifrån.
Men ja, fick den iaf. När dom hade åkt, så gjorde jag mig iordning, sen åkte jag och jobba.
Det gick bra att jobba, jobbade med två väldigt bra personer :)
Och allt gick bra, det går oftast bra när jag jobbar :) :D



Efter jobbet, ja, försökte prata med dig, men ja, verkar som att du inte vill tro mig. Du gör som du vill men, jag ville som sagt bara få reda på vad som var sant och inte sant. Jag trodde inte på det, och vill man få reda på sanningen så måste man gå till de dom sa var källan. Och ville bara kolla läget, det betyder inte att jag påstår något eller tror något.
Vill inte att det ska vara såhär, men ja, kan inte göra så mkt mer. =/



Sen har jag inte gjort så mkt mer, pratade me Linda en sväng i telefon med. Sen hem och åt, hade inte ätit på hela dagen, eller jo, nån smörgås på jobbet, men det var allt. Så gjorde lite mat. Veeet att man inte ska äta så sent, men kan ju inte svälta heller ?
Även fast man kke borde de..

Sen har jag suttit på msn, snackat med herr.mupp, som jag fortfarande pratar med. haha !
Och kollat lite på tv, och nu skriver jag min älskade blogg ^^



Snart ska man väl hoppa ner i sängen med, ensam dock. Men vad gör man inte.




Iaf, säger Goodnight nu, även fast jag inte går och lägger mig precis just nu. :P




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback