kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

23 April

Heey !

Well, today i realized one thing, a sad thing.
Today It's 6 months since he left me, pathetic I know.
But It's also true.
And I can assure you, It still hurts like hell.. =/


Som Bella och Jennie sa när jag kom på det, har det gått så lång tid, redan ?!
Ja, det har väl tydligen det. :(
Men men, I'll keep fighting, atleast I'll try..


Idag, iaf, så hare väl inte hänt så jätte mkt, vaknade vid 12 tiden, lyckades vara uppe alldeles för länge igår, haha, fastnade i en blogg, jag vet jag vet, sen så var klockan helt plötsligt 5 :O
De va bara att stänga ner allt och krypa ner och sova det, lyckades somna me, men vaknade ju kl.12 med.
Känner av det men är inte så där jätte trött nu, skulle kunna va uppe ett bra tag till, men ja, ska försöka sova lite tidigare idag, jobbar ju imorn kväll, så kan ju inte sova hela dagen imorn xp

Kollade på tv, och satt vid datorn, inte så ovanligt, kollade på skolan igen, och utbildningen, funderar fortfarande, vill plugga men ja, vill ju helst plugga med någon. :)
Ska se om jag hittar någon att plugga med, annars så får jag väl plugga själv. xp
Jag fick ju de som julklapp av mormor och morfar, att om jag vill plugga till undersköterska så ska dom betala det åt mig. :)
Snälla dom, men pluggar jag här i Gimo, så blire bara studielån, för skolan kostar inget, böcker och så då med, och tror inte att studielånet skulle gå på sådär jätte farligt mkt heller, men ja, mkt för lilla mig. Men jag kommer ju att bli tvungen att låna det högsta möjliga i månaden, med tanke på att jag har hyra att betala och så. :)
Men får se, har inte riktigt bestämt mig ännu :)

Efter det så ringde jag till Bellabuus, hon var på väg hem från skolan eller praktiken eller vad det var, på väg hem iaf, och då skulle hon fortsätta tvätta eftersom att Linn skulle gå och jobba, så gjorde henne sällis nere i tvättis, sen följde jag med henne upp och hjälpte henne att städa lite. :)
Haha, för det är ju sååå kul att städa, men ja, roligare att städa åt andra, xp
Efter en stund kom Jennie med, och vi var mer eller mindre klara med städandet då, :)
Så vi satte oss och prata lite, prata gamla minnen jag och Bellabuus, haha, våra minnen, xp
Ganska många är dom, och en del är lite väl äventyrliga xp
Men kul vare väl iaf då, right ?  XD
Snodde åt min Bella's dator med och prata me några på hennes msn, kul kul xp
Vi lagade mat me, hamburgare me pommes i ugn, gotti !:D

Och sen kom Linn hem efter ett tag med, så vi har pratat och haft mys, lite senare kom Cissi med, hon och Bellabuus skulle packa lite tills imorn, då dom ska åka upp till Cissi, och vara där ett par dagar, men på dom när dom packade lät det som om dom skulle vara borta längre, och t.o.m utomlands, haha ! xp
Men ja, alla har ju sitt sätt att packa, vissa packar mkt och vissa lite. Jag är väl någonstans mittimellan tror jag ^^

Vart mkt skratt och prat, tack för de flickor :)

Men ja, allt har sitt slut, så deprimerad jag låter, och det var dags att gå hem, Cissi gick först.
Sen efter en liten stund gick jag hem till min ensamhet, jag vet jag vet, kollade på tvn, som jag hade glömt stänga av när jag gick till Bellabuus på dagen, samt balkongdörren hade jag glömt stänga, så det var lite kyligt i lägenheten när jag kom in. Men men, shit happens xp

Och nu ligger jag här i sängen, har pillat lite med en header till Bella's blogg med, eller inte en, utan tre stycken så att hon har några att välja bland, ifall det inte duger åt damen xp
Hon ska väl få se dom imorn, om fröken är inne på msn något ? :)


Men nu ska jag väl krypa ner under täcket, försöka sova lite. :)
Lägger upp bilder och så imorn, här och på bdb :)



Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback