kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

21 April

Heey !

Well yesterday just wasn't my day, to be honest today just ain't my day either..
I wanna tell you that I'm sorry for all this, and you should know,
If I could take everything back, I promise you that I would. I'm sorry.
I know now that I just wasn't anything to you, and I wish somethings just never happen,
at all. 'Cause that's how you feel, right ?





Mamma och Nathalie kom och väckte mig imorse, eller väckte och väckte, jag låg och snoozade så plingade dom på dörren när jag hade snoozat för kke 5:e ggn. Men jag visste att dom skulle komma, eller ja, jag visste att mamma skulle komma, inte att Nathalie skulle följa med.
Men iaf, vi fikade lite, och pratade och så, Nathalie, varför skriver jag Nathalie?, Natta tyckte att de var för mörkt här inne så hon rev ner min ganska så långvarande-provisoriska-rullgardin, ^^ , för jag har inte kunnat köpt någon riktig rullgardin ännu, och med tanke på att jag inte har några persienner(?) så måste jag ha något iför fönstret, så det fick bli ett mörkblått underlakan, haha. Jag vet jag vet..
Men får se nu om jag får pengar över till något till lägenheten den här månaden, efter alla räkningar, och liknande, måste iaf ha mat och så med.
Chefen ringde också när dom var här, jobba kväll vart det ja, men började inte förns kl.16 så det var ett tag kvar.
När dom åkte så gjorde jag mig väl iordning, eller ja, satte på mig andra kläder än "pyjamasen" och fixade till frillan, som var heelt ur styr, och kke drog på något lager mascara för att slippa se ut som iaf ett åkerspöke, hur man såg ut ändå är en annan sak.
Satt vid datorn, kollade på tv, försökte ringa V, men hon svarade inte. :(
Sen begav jag mig till jobbet, skönt att få komma hemifrån ett tag, få tänka på andra saker än allt skit som händer just nu, man orkar liksom inte mer, så jag hade en bra kväll på jobbet, tack :)
Skrattade gjorde jag också, :O , I know I know, men en på jobbet är den coolaste ever, och hon lyckas alltid få mig att skratta, :)
Min nya idol, :)

Efter jobbet så gjorde jag väl inte så mkt, kom hem hit, till ja, all skit igen. Tänker för mkt, och orkar snart inte mer.
Bella svarade inte när jag ringde, whyy ? :(
Och så vart det tyst, igen.
Är less på den här tystnaden.
Jag saknar dig, fortfarande...




Jaja, who gives a shit..


Ska väl försöka sova nu, försöka iaf.



Goodnight....




Comments
Isabelle säger:

Jag hade somnnat igår när du ringde, =/ <3

Skriven: - Hemsida: http://amnellisabelle.blogg.se/

Noone säger:

I give a shit..

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback