kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

20 April

Hey...

Well, right now I'm totally sick of all this shit !
You can't say anything to anyone anymore.
Trust noone, believe that's the deal right now...

Can't handle this anymore. All this pain, and all this tears.
Tell me, what the hell is wrong with me ?
What have I done to you ?
Why do you do all this to me ?
I thought you loved me, and I also thought we were friends..
But guess I was wrong right ?
I guess, there's noone to trust anymore..




Iaf, om man bortser från allt som bara gör en ledsen och bara gör ont.
Så har jag iaf vare duktig här hemma idag, har städat hela lägenheten, har haft tvättis och tvättat idag med, bäddat rent i sängen, och fixat lite.
Annars bara tagit det lugnt, har nog kommit in den där perioden igen då inget är som det ska md mig, orkar ingenting, vill inte göra någonting, allt bara är fel.
Och det blir inte bättre av att allt annat runt omkring blir fel oxå. Spelar liksom ingen roll vad man gör nu förtiden, för allt blir bara fel, och det är bara skitsnack jämt.
Vad äre för fel på mig ?
Vad gör jag för fel ?
Varför behandlar alla mig såhär ? =/
Börjar ledsna nu, och mår inte bättre..
Funderar allvarligt på att skita i allt det här. Och bara försvinna.
För jag orkar helt ärligt inte mer nu... ='/



Men ja, iaf. Har lekt lite med Bella idag med, hon kom över en sväng på kvällen, jag tvättade en tröja åt henne när jag ändå höll på att tvätta, och sen lånade jag hennes strykjärn, hon skulle hämta de samtidigt, och stannade ett tag och lekte lite med mig. :) Tack för de gum, behövdes. Imorn behöver jag dig oxå, skulle behöva prata av mig en del.
Blir så less på all jävla skit just nu, så skulle behöva det. Måste ses imorn.

Ska försöka få tag på Veronica med, måsta prata med henne med, måste bara få veta om det är sant.
Vill inte att de ska va massa skit, för du betyder så mkt för mig, det vet du !
Tycker att det är jätte tråkigt att vi inte ses lika mkt nu förtiden, vi pratar inte ens. :(
Vill inte att det ska vara så.





Ska väl försöka krypa ner och sova nu, med alla jävla tankar och allt skit som händer varje dag. Hela tiden.
Mamma kommer imorn bitti med, så ska väl vara vaken då med.



Ajaa, goodnight.





Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback