kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

2 April

Heey !

Well idag har jag jobbat, uscha va trött jag var när jag gick upp i morse, ville helst inte gå upp alls. :P
Men gjorde de och pallra mig iväg till jobbet, lyssna på min nya skiva me :) haha, klockrent ! :D
Allt gick bra på jobbet iaf, men de är lite tomt med 3 rum som står toma.
Så får se hur det går. :)
Jobbar imorn kväll, så de ska bli spännande.

Efter jobbet så ringde jag min vän Thomas, och tyvärr så hade dom inte tid att fika idag. Men jag åkte till Kölinge iaf, först och kollade på Helenas lägenhet, och sen hem till mamma :)
Mamma packa på mig massa saker, igen. :P  3 mattor, och hämta mina vägg hyllor, och 2 tavlor, strykjärn, vilket inte va sådär jätte modernt :P och så hämta jag lite andra saker :)
Sen åkte jag hem till mig, ringde 2 personer när jag närma mig Alunda, men det behagade sig visst inte att svara då :P
Men Tärnan ringde iaf upp, men när jag va i Gimo. Men åandra sidan så gjorde de inte så mkt, för han var ändå inte hemma. Tänkte åka förbi och ta en kaffe annars, men de får bli en annan dag ist. :)
Behövde hjälp att bära lite, så ringde Linda, men hon kunde inte komma, Bellabuus hade främmande och Veronica va me familjen.
Så de mesta står kvar i bilen, orkade inte nu. Får ta det imorn ist :)

Gick upp till Bellabuus och Linn nu på kvällen, fikade då Linn fyllde år, och lekte lite :)
Och btw, så har jag patent på "Bellabuus" ! :D Faktiskt !
Va där uppe ett bra tag, de va faktiskt mys, och trevligt. :)
Vi pratade lite om i sommar och när de blir varmare, kubb och dricka lite. Hur kul som helst ! :D

Annars så har jag inte gjort så mkt. Tänkt som vanligt. My thoughts are killing me ! :(
Du springer runt i huvudet fortfarande, men vet nu att de inte är så bra. Ska sluta med de där me.
Försöker men det är inte så lätt som jag hade hoppats på.. =/




"Det finns ingen här som tvingar dig att stanna, ingen som håller en pistol emot din panna.
Men jag undrar så, hur det skulle gå. Om du och jag fick va vi två."


Ska krypa ner i kojjan nu, trött som ett as, och har sovmorgon imorn, skööönt ! :D

Skriver mer imorn, förhoppningsvis lite mer intressant då, vet inte.





Good night !




'Cause, There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback