kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

16 April

Heey !

Well, I'm kinda getting sick of all this pain right now, and all these tears... =/
Why.. I need you..


Another day, well today I've done alot of stuff ^^
Haha, nej jag ska inte skriva heeala inlägget på engelska, I promise.
Bara vissa delar, tkr att det är kul, och kke lite different :)
Och sånt är alltid kul, eller xp

Iaf, idag har jag som sagt gjort ganska mkt, chefen ringde och väckte mig imorse, ^^
Pinsamt, men ändå, fråga om jag kunde ta fredag natten, ooh I so wanted 2, men ska ju leka med Linda och Danne då, för Linda fyller år imorn, :) GRATTIS GUMMAN ! <3

Så kunde som sagt inte ta den, faen ! Men men, det kommer fler tillfällen, hoppas jag :)

Annars idag så, pratade med Linda imorse med, efter jag hade pratat med chefen, hon höll på att riva tapet, viiilket inte var så ovanligt eftersom att det är det vi har sysselsatt oss med de senaste dagarna xp
Men hon slet sig, så åkte vi och handlade lite.
Sen hem till henne och Danne och fortsatte riva tapet, puah, men vi vart klara tillslut iaf, sen vare dags att grundmåla lite, vi började med att måla runt fönster och runt lister och dörrar och så, så att det skulle bli enklare att rolla allt sen :)
De tog sin lilla tid, men klara vart vi iaf, och när Danne kom hem så tog han de sista tapet bitarna i trappen.
Sen lagade jag och Linda mat, köttfärssås och spagetti :) mums ! :D
Och mätta vart vi, usch, hade ont i magen så mätt var jag iaf. xp
Men sen va vi på väggarna igen, jag målade det sista i taket, och Linda målade lite härochdär, sen var det dags att rolla väggarna, vilket Linda gjorde jätte bra, :)
Och så fint det vart, man ser ju en sån skillnad på väggarna bara de kommer lite grundfärg.
Mkt bättre nu än vad det var innan, fula, really ugly, tapeter, och fuskat har dom med när dom har tapetserat innan.
Vi konstaterade iaf att dom som har gjort de innan, tycker väldigt mkt om spackel, då det typ var spackel överallt xp
Men men, det ordnade sig, och nu är det mer eller mindre grundmålat, vi ska köra på ett lager till imorn så att inte den gamla, really ugly, tapeten lyser igenom. Då dom ska ha en ganska ljus färg där sen, så lär det vara bra, så att det inte lyser igenom den också.
Men det fixar vi imorn jag och Linda :)  Och Danne skulle köra på grundfärg i trappen. :)

Vi ska även fira Linda imorn, :) Hon fyller ju 25 då, ska äta lite gott och dricka lite gott, så jag och Linda ska åka till Öregrund och knalla på bolaget imorn, köpa massa gott, och så får vi se vad vi hittar på att äta. :)
Och kul ska det bli, Linus och Tessan skulle väl komma förbi med tror jag, och eventuellt Matte.
Linus och Tessan kke skulle ta med sig SingStar:et  xp
Massa skojj ! :D




Cuz everything, everything makes me think of you
And everything, everything that I wanna do
Now you can say that when you look at me
I want you so tell me now
Do you, do you want me too?

Am I crazy?
I feel lost in time
You confuse me
Have I lost my mind?






Hmm, joo, smärta var det ja ! Haaar jätte ont när jag andas :O
Och ibland äre svårt att andas med, =/  Uscha, har ont i ryggen, svanken, bröstet och ibland hugger det till i nacken och ut mot axeln, :(  varje gång jag tar ett andetag.
Smärta på riktigt jag jag tala om, kan inte hosta för att de hugger till som knivar, och kan inte nysa heller, vilket är väldigt irriterande.
Men hoppas att det är bättre imorn, för just verkar det bara bli värre, och astma sprayerna hjälper inte så mkt, och det gör ju ont när jag ska ta dom med, då man ska ta djupa andetag då..
Faen.....
Får se om man kan sova nu dåå.
Ska iaf försöka.




See ya' tomorrow !
Goodnight !






Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback