kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

15 April

Heey !

Jo men visst, de var den dagen det då..

Som jag sa igår så skulle vi ha åkt till Umeå idag egentligen, ville verkligen, men pengar är alltid ett jäkla problem.
Hade vare där upp nu då, hos min lilla trullsa, I miss her so ! :(

Iaf, Linda ringde och väckte mig idag, eller ja, Natta ringde några ggr me, men jag var helt död vid den tiden.
Somnade inte förns halv 6 imorse, kunde inte sova :( bara låg och vände på mig och så. Tänkte väl för mkt som vanligt..
Men när jag väl lyckades somna, så blir man väckt, men åandra sidan så visste inte Linda om att jag inte hade kunnat somna förns halv 6, så hon vart lite chockad när jag sa de.
Men gick upp då iaf, hoppa in i duschen efter en stund, va ju tvungen att vakna lite bara. :P
Kolla lite på tv, satt lite vid datorn. Sen kom jag in i duschen.
Efter dusch och allt sånt, så kom Linda och hämta upp mig för vi skulle till Easthammer och köpa spackel och färg, även penslar och så ^^
Äventyr, som vanligt ! Men det gick bra, vi hittade det vi skulle ha, och åkte hem. Då började vi riva tapeter, haha !
De tog sin lilla tid, men kul vare, iaf när man fick med sig mkt tapet, men lite jobbigt vare me. :P
Sen heltplötsligt var herr Roos på väg hem och skulle beställa mat i Alunda, och frågade vad vi ville ha, vi käka kebab, jag kebab tallrik, och dom kebab rullar, xp
Gott, men man kände nästan hur man blev fet. :P haha !
Sen rev vi lite mer tapeter, och nu gick de lite bättre för vi spruta vatten på tapeterna och skrapa me riktiga skrapor, och då gick det undan minsann ! xp
Kul hade vi iaf ! XD
Imorn ska jag och Linda fortsätta riva lite och sen ska vi måla, woho ! :D


Linda körde hem mig när vi var klara för idag, och kom hem till ingenting som vanligt.
Skulle vara trevligt om jag hade någon att komma hem till någongång, som undantag xp
haha !
Men nej, drömma går ju iaf..


Har kommit på nu, att jag är stört förälskad i The Veronicas ! Ääälskar musiken och deras låtar ! :D
Hehe, lyssnat på dom hela kvällen, hihi !



I feel so untouched
And I want you so much
That I just can't resist you
It's not enough to say that I miss you
I feel so untouched right now
Need you so much somehow
I can't forget you
Been goin' crazy from the moment I met you





Näe men nu ska jag krypa ner och försöka sova lite, :)





Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback