kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

13 April

Heey !

Japps, då var denna dag gjord med då, mer eller mindre =/

Faaen så tråkigt det är att vara ledig, vill ju jobba jobba jobba ! Men det är inte så lätt om de inte finns nå jobb så..
Men jag har iaf fått lite mer än förr. Så får se hur de löser sig. :)

Det jag får tillbaka på skatten sitter iaf fint sen :) men vet inte riktigt vad jag ska köpa för alla pengar :P
Men sånt visar sig väl alltid xp

Idag har jag inte gjort så där överdrivet mkt iaf, tittat lite på tv, suttit vid datorn, sen så har pappa varit här och satt upp mina hyllor och mina tavlor, samt min spegel i hallen :) så nu är det mesta fixat faktiskt :)
Men de är lite kvar, ska fixa upp fotografier på hyllorna tänkte kolla om der finns nån bra studio man kan gå till och få fina kort på mig och Natta :)  Och framförallt på Natta !
Sen så vet jag inte, får se vad jag hittar på, ska ha kort på Marcus och Björne med, självklart. Men vilka av alla kort ska jag ha ? xp
Får välja ut några fina, eller ja, alla är fina men några jag ska ha i ramar här i lägenheten.
Får se hur det blir, återkommer med beslut. :)
Sen så vill jag ju ha upp skenan i taket med, så jag får lite uppdelat mellan sovrummet och vardagsrummet, och självklart ska jag ha lite möbler på balkongen med. :)
Allt kommer med tiden, och nu har jag hittat små spotlights jag ska ha i vitrin skåpet, ska bara ta mig inte till JULA och köpa dom vid löning, och ska även köpa däcken till bilen då, så jag kan sätta på sommardäcken, nej jag har inte gjort de ännu, då jag är tvungen att köpa nya, eftersom att jag hade pyspunka på vänsterfram däck i somras så kollade pappa de när han tog av det, och ja, han hittade en skruv i däcket, typiskt !
Och sen så hare varit helt fel framvagnsinställning på den, så den har mer eller mindre ätit upp insidan av framdäcken.
Så det blir nya helt enkelt, men bakdäcken jag har nu, blir som reserver sen, för dom vare inge fel på. Normalt slitage bara. :)

Iaf, pratade med Natta mot eftermiddagen, och hon ville att jag skulle komma och fika, så åkte til Alunda och fikade på kvällen, :) Trevligt !
Lånade lite filmer av Natta och Tobbe, så åkte hem sen, och poppade lite popcorn, inte micro pop, och slog igång Ice Age 1, och sedan Ice Age 2, kollade precis klart innan jag skrev här. Filmerna är hur roliga som helst, och det var ett tag sen jag såg dom nu. Så då passade jag på att kollapå dom nu när jag hade möjligheten :):D
Tände ljus här hemma, och satte mig i soffan och "mös" med mig själv.
Men det hade iofs vare mkt mysigare om du var här och mös med mig. :$
Men wtf, kommer aldrig hända iaf. Men drömma går ju, och man ska ju alltid önska.





Nu ska jag väl hoppa i säng, och försöka sova lite, får se om jag får sova i natt då.
Men ja, jag skriver ju imorn igen, om de händer nå skojj, eller bara allmänt. xp


Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback