kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

12 April

Heey !

Mjo men visst, denna dag är gjord den med. Eller vad man ska säga xp
Sov relativt bra i natt, men de kunde ha vare bättre dock. Och blev väckt imorse med. Suck ! xp
Får aldrig vara ifred när man vill det. Men men...

Vaknade iaf, eller ja gick upp ur sängen iaf, pratade med Natta i telefon, och sen med Linda.
Linda frågade om jag hade lust att åka med att grilla idag igen, ute i Edebo i Hallstavik. Och jag är ju inte omöjlig av mig så jag följde med henne och Danne dit. Riktigt trevligt var det faktiskt ! :D
Vi va hemma hos Linus och Tessan där ute, och senare kom Robban och Mia dit med, så de vart lite folk iaf, vi snackade en massa, jag drack en grogg ^^  Wooooow liksom, haha, men va faen inte så sugen än på sånt, de kommer väl när de börjar bli varmare ute på eftermiddagen/kvällen.
Och sen grillade vi, och åt, såklart. Och spela SingStar, vilket är huuu jäkla kul som helst ! :D:D
Dueller, och så tävlade vi me killarna. Och jag var faktiskt ovanligt bra på det, vann över de flesta, och vi tjejer vann emot killarna i alla ronder förrutom en, men vi vann iofs hela spelet ist. Spela kubb gjorde vi också, men Linus och Danne var tydligen lite bra på de där och vann xp
Men wth, man är ju ingen dålig förlorare iaf :P  Men de var visst Linus xp
Iaf, det var hur kul som helst, och vi spelade hur mkt som helst.
Jag vann stort varje gång jag spela duell med någon, "Eye of the tiger" slog jag rekord på :)
Och sen så var jag bara allmänt kuuung på SingStar ;)
Mååste faen skaffa ett själv, och så ska jag fica surround ljud meed :)
Längtar nästan lite granna. :)

Sen åkte vi hem, först till stallet och fixa lite med Galantia, myys !
Sen vart de hem bara,och nu ligger jag här i sängen, och fryser, viilket inte är så ovanligt xp
Ska väl försöka sova kke. :)

Bilder från idag läggs upp på bdb imorgon, för orkar inte idag xp
Trött som ett as, och borde ha sovit för länge sen..:P




Iaf, Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback