kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

11 April

Heey !

Well yes, and then another day has passed...

Vet inte vad jag ska göra längre, allt man gör verkar ändå bara bli fel.. Spelar liksom ingen roll längre.
Skitsnack hit och dit, och hela Gimo vet om saker som det kke inte var meningen att det skulle komma ut, men de är väl som man säger, ryktet går fort i en liten håla, kan jag tänka mig..
Och varför ska det gå om mig ? Och varför kan inte Du släppa taget ? För Du var ju så snabb på att göra de annars, men men, antar att du fortfarande vill vara med på ett hörn i mitt sk liv, och en sak till.
Varför ska de vara så svårt att komma fram och ens prata med mig när Du är nykter, men när du är full ja då går det tydligen hur jävla bra som helst, kke minns fel, men vare inte Du som sa att vi skulle vara kompisar ?
Undrar bara hur allt går runt i ditt lilla huvud nu mera !?!
Skit samma liksom =/


Annars idag, jaduu, vart telefonbombad imorse av Natta som verkligen verkligen ville få tag på mig, men jag sov ja, när man väl kan sova lite ska man väl passa på, sen om man vaknar sent på förmiddagen så är det en annan sak, kunde iaf sova en liten stund.
Men efter kke 511:e ggn hon ringde så svarade jag iaf, mupp hon är, det var inget jätte viktigt, och vi pratade inte så länge heller för den delen xp
Men iaf, gjorde mig iordning och åkte först till Linda och Danne och pratade lite med Linda, och efter det vidare ut till Kölinge. Premiär grillning där, och spelade premiär kubb:et för i vår xp
Hur skoj som helst, men jag förlorade emot Natta :(  Men nästa gång då jävlar ska jag vinna XD

Umgicks lite med Carro och Thomas med, och umgicks med resten.
Thomas var ju sitt vanliga jag, cäppe, har bildbevis, som jag har lagt upp på bdb xp  mer mupp får man ju då leta efter.
But I love him anyway :)

Senare spårade det väl ut, och jag pallade inte att vara kvar där, så åkte hem, och försökte ta hand om mig själv, viilket jag aldrig lyckas med. Så varför försöka.
Yeye, ska väl försöka lägga mig i sängen och sova snart, få se om man lyckas få någon sömn idag då, verkar tveksamt med alla dessa tankar och skit som händer... =/
Får väl försöka göra det bästa av situationen, tänka mindre på Dig kke, ska försöka, det kke kan underlätta allt....





You used to call me your angel
Said I was sent straight down from heaven
You’d hold me close in your arms
I love the way you felt so strong
I never wanted you to leave
I wanted you to stay here holding me

I miss you
I miss your smile
And I still shed a tear
Every once in a while
And even thought it’s different now
You’re still here somehow
My heart won’t let you go
And I need you to know
I miss you








Iaf, goodnight !





Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback