kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

10 April

Heey !

Mjo men visst, då var den här dagen gjord med.
Sov ut imorse med, skönt att äntligen kunna sova ordentligt, eller ja, kke inte ska hurra så mkt över en natt som var bra.
Vet ju inte om denna natt blir lika bra, den kke blir lika jobbig som alla andra nätter. =/

Iaf, gick upp iaf, duschade, slog igång tv:n satt vid datorn och kollade läget lite. Ringde Linda, som höll på att riva massa tapeter hemma, hon hade iaf kul xp
Pratade med Natta med, fick reda på att en viss person vet mer än vad han skulle veta, men undrar hur han har fått reda på de.. Med tanke på att de inte är så många som vet om just detta. Men men, orkar liksom inte längre..

Åkte till Linda och Danne, pratade lite, dom höll på att städa ur bilarna och så när jag kom, alla 3 bilar dom har just nu :P haha.
Det var lite underhållande att titta på faktiskt, men ändå inte, för dom va inte så sociala xp
Men stannade en liten stund sen skulle jag vidare till Skyttorp, och grilla lite och umgås lite med Annso :)
Vi hade trevligt, grillade och åt sen pratade vi lite, och sen bar det av in till stan, jag fick köra xp haha
Inte så ovanligt. :) men det var kul. Vi rullade till select och där stod det inte direkt 3 bilar som vi hade fått höra, utan mer eller mindre 20 bilar xp haha, om inte mer xp
Massa folk vare iaf, och trevligt var det med. Mot natten så åkte vi tillbaka till Skyttorp, lämnade först av Lisa i stan, sen lämnade vi av Kim ute i Vattholma hos deras mamma, sen åkte jag och Annso till Skyttorp och så åkte jag hem hit sen.
En trevlig kväll vare iaf, tack för de :)

Men som vanligt vart de mindre trevligt när jag kom hem, ensamt och jävligt, men de e sånt man får leva med nu för tiden antar jag, men ibland skulle det inte vara helt fel med lite sällskap faktiskt. Mest på kvällar och nätter, då de är som mest ensamt. Men de kke är så som alla säger till mig nu, att en dag kommer det en, en bra kille, som behandlar mig bra.
Och tar hand om mig.
Men ibland har jag så svårt att se det. För ja, alla är ju likadana, och alla är dumma i huvudet, och så äre bara !
Men men..


Nääe nu ska jag krypa ner, ska ut till mamma och pappa imorn, och grilla mer där xp
Umgås lite me familjen, och ta de lugnt. Sen får man se vad som händer.


Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback