kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

1 April

Hellu handsomes !

Kan ju börja med att säga att de jag skrev i slutet på inlägget igår, stämde !
Veronica ringde och väckte mig, och dessutom 08.58 !
1 timme innan jag hade tänkt gå upp överhuvudtaget, muppfjån :P
Men vi hade trevligt iaf :) Gick en promenad och sen fika vi lite. Åt gjorde vi också :)
Sen åkte jag hem till Linda och tvätta mina jeans som jag självklart lyckades spilla kaffe på igår :P
Och eftersom att jag har tvättstuga som man bokar, och inte hat tvätt tid förns på måndag så fick jag tvätta dom hemma hos snälla Linda, my little babe :) <3
Åt med henne och Danne me, puah, mkt ätandes idag, kommer ju gå upp i vikt om de ska fortsätta så här, och jag som försöker gå ner i vikt :P
Men men, någongång ska man väl få goffa lite :P haha !

Annars så har jag inte gjort så mkt idag, tänkt för mkt som vanligt. =/

Pratade me min vän Thomas med, han ringde mig, han tänkte på mig så då ville han ringa och kolla hur de va med mig och så, :)  Ska eventuellt åka dit och fika lite imorn :) Får se hur de blir efter jobbet :)
Ska bli kul saaknar ju dom. :) Och lilla Maya, ååeh, saknar henne jätte mkt, de gör nästan ont i mig ! :(
Hoppas på fika imorn :)


Men måste iaf berätta att jag inte har blivit lurad idag, :P haha !
Ingen som har försökt och ingen skulle ha lyckats heller, va på min vakt :P
Iaf, jobbar imorn, ska hoppa i säng nu tror jag. Ska bara bränna ut en ny skiva, tanka massa nya låtar idag :)
Skönt me nå nytt i bilen :)

Nu ska jag krypa ner, eller snart. Men säger:


Good night !




'Cause, There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback