kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Jaduuu..

Sry, för att jag inte har skrivit på ett tag, har haft mkt för mig nu :P
Jobbat, lekt me Veronica, jobbat, lekt me Maya, jobbat, åå jobbat,  :):)



Tack för igår J, :)  De behövdes, ditt stöd va oerhört :) tack för att du fanns där :)




Umgicks me Veronica för inte så länge sen, igen, lilla familjen har fått kommit hem nu, inge mer bo på sjukhus osv.
Och lille Wille växer så det knakar :) Åå så sööt !
För att vara för tidigt född, så är han jätte stark, och han är jäätte sööt ! :)

Liite liten än så länge, men väger över 2500g nu :) Nästan stor pojke :)<3





Gårdagen var kul, körde mina fantastiska grannar Thomas och Carro till flustret, hämtade fyllekajorna sen :) haha !
Men de gick för förrutom att Carro lyckades spilla ut colan i bilen, och Thomas slängde fefferoni på golvet :P haha
Annars så gick det bra :D





Been feeling lost can't find the words to say
Spending all my time stuck in yesterday
Where your are is where I wanna be
Oh next to you
You next to me

I need to find you

You're the voice I hear inside my head
The reason that I'm singing
I need to find you
I gotta find you
Your the missing piece I need
The song insde of me
I need to find you
I gotta find you

Your the voice I hear inside my head
The reason that I'm singing
I need to find you 
I gotta find you
Your the missing piece I need
The song insde of me
I need to find you 
I gotta find you

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback