kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 0 gånger

Slutet av 2013

 
24 December 2013:
Lilleman öppnar en av sina julklappar hemma innan vi begav oss till mormor för att fira första julen utan morfar.
 
 
Lite kaffe latte, home edition. Jag vet hur det ska göras.
 
 
Min nyårs-outfit.
 
 
 31 December 2013:
Nyår. Firade hemma hos mamma och pappa, med mormor, morbror, kusin, kusinbarn, lillasyster, svåger och mitt älskade lilla gudbarn. Jag var nykter, och spenderade den mesta av tiden med Neo i knät, som spelade på plattan, vi spelade bl.a Temple Run och Neo 5 år säger:
"Du är fett duktig!"
Men även små underbara ungar kan fuska, och det gjorde han genom att hålla i mina tummar och sedan säga:
"Oj du dog, min tur."
Haha ja vad säger man. :)
  
 
Haha, lite nyårs-facetime med min fina vän. Kan man inte fira tillsammans pga av några mils avstånd så får man göra det bästa av situationen, och det var facetime, med funny faces, haha! Man kan ju inte vara söt jämt. Even though we always are ♥
 
 
Lite fyrverkerier blev det också. :)
Happy 2014!

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback