kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 0 gånger

Lämnad här ensam i en vecka.

Eller ja halva vecka har ju passerat nu men ändå, i fredags runt 4 på morgonen så körde jag Lillasyster, Svågern och Leon till Arlanda, dem åkte till Lanzarote och lämnade då alltså mig här hemma alldeles ensam, nej okej jag har ju hundarna. Och katterna, Charlie är inte sen med att uttrycka sina känslor för mig. Han tar gärna åt sig av platsen osm finns i soffan, även just precis där jag sitter, helst på mig med. 
Hallå du har en hel soffa för dig själv, men feel free to lay on me. Use me as your pillow man. I do not mind.
 
Pratade precis med dem, Lanzarote, saknar min lilla korv så otroligt mycket, självklart sakar jag min syster och svåger med, men den lilla lite extra. Han kände igen min röst och vart glad där borta, så ja jag var nära emotional, lite bara lite. Men på fredag så får jag hämta hem dem igen, längtar! ♥
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback