kategoriserad i » Film/Serier, » Mitt liv, inlägget är kommenterat 1 gånger

Lite känsliga eller va?

Leon har varit lite sjuk här, åkte på magsjuka eller något sådant, sjuk var han iaf, med feber.
Så jag och Nathalie bäddade upp soffan (bäddsoffa) tog ner täcken, hängde lakan för fönstrena (no rullgardiner) och bäddade ner oss med en liten sjuk plutt.
Det vart Disney Channel och Disney filmer för hela slanten.
Leon somnade till några gånger, stackars liten, men vi kollade ändå.
Och nu till det att vara lite känsliga, vi tittade nämligen på Lady och Lufsen 2: Ludde på äventyr.
Mitt i allt så tittar jag och Nathalie på varann, med tårar i ögonen. Till mitt försvar så är jag överkänslig, jag gråter till och med till Extreme Home Makeover, skratta inte!
Det roliga är ju att det inte bara var en gång, utan två. Ja man kan gråta till Disney, inte skäms jag heller.
 
 
Det är inte lätt att vara liten och sjuk.

Comments
Petra säger:

Aw. Jag gråter till reklam 😁

Skriven: - Hemsida: http://exnextdoor.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback