kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 0 gånger

En dans på rosor, eller taggbuskar?

Någon gång ska man väl få uppleva detta med, att vara arbetslös. Kanske inte den bästa känslan över lag, men det är ju inte direkt självalt. 
Men ah, har sökt jobb här och där, och en intrevju är avklarad, det lät lovande, men kunde inte få något svar då annonsen fortfarande ligger ute. Men jag håller tummar och tår där.
 
Besiktigade bilen igår iaf, min gamla prins har lite charm ändå gick igenom med blanka papper, med en liten Bra att veta på upphängning av avgassystemet. Inte illa pinkat alls. Rätt stolt över min lilla prins. :)
Tyvärr så leder ju detta till att försöka göra sig av med honom. Men det är ju dags att gå vidare, hitta en annan bil.
Det kommer ju göra ont, han har varit med mig sedan dag ett min lilla bil, men alla måste vi move on någongång.
 
Ja okej, jag erkänner det där var lite lame men jag var tvungen. :)
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback