kategoriserad i » Saknad, inlägget är kommenterat 0 gånger

Älskade morfar ♥

 
 21 Januari 1934 -  20 November 2013
 
Du har alltid funnits där, som en pelare att luta sig mot.
En hjälpande hand i alla stunder, från litet till stort.
En bättre morfar finns inte att hitta, du var unik.
Tack för din hjälsamma hand, och all kärlek jag fick.
För mig var du den bästa, en krambjörn med ett hjärta så stort.
Och i min mening lämnade du oss alldeles för fort.
I mitt hjärta kommer du alltid att finnas kvar.
Du kommer att finnas där när jag på mina frågor behöver svar.
Tack för allt du gav, och för vad du var.
Tack för alla fina minnen som du har lämnat kvar.
Jag vill tacka dig för allt jag fick, och för denna tid.
Jag kommer att sakna dig, sov gott, vila i frid.
 
Jag älskar dig morfar, och det kommer jag alltid att göra! ♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback