kategoriserad i » Bloggdesign, inlägget är kommenterat 1 gånger

A brand new design fellas

Nu efter lite slit, och efter att ha bestämt mig för att inte bygga upp den på plats, det hade blivit kaos på riktigt, så är den nya designen på plats, :D
Sååååe vad tycker ni? 
 
Jag måste erkänna att jag är tröttare än tröttast, har ont i kroppen och slut som artist, men jag vägrar lägga mig på soffan för då kommer jag att somna. Så jag kämpar på här.
Har en ledig helg så jag njuter lite nu, och laddar om alla batterier samt reserver inför nästa vecka då det mer eller mindre kommer att bli en mördarvecka men 6 arbetsdagar av 7. Thank you very muchly!
 
Så hur har ni det, har ni lika fint väder som jag har? :D
 

Comments
Teddy/Mowgli säger:

ja, den är så tjusig nya designen, den känns lite mer stilren/vuxen än den förra, rosa :) och du har fixat raka kander på div boxarna, det var det enda jag ogillade med förra designen att boxarna var för runda.

hur laddar man för en 6 dagars arbets vecka?

btw det där andra du nämnde som ett komplement till dafont, google webfonts, hur funkar det och kan du länka det?
mvh

Skriven: - Hemsida: http://lokalstartsida.se/forum/visa_trad.php?t_id=29

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback