kategoriserad i » Inre tankar, inlägget är kommenterat 2 gånger

Inner thoughts

Jag har varit ledig nu i två dagar, skönt men ändå så har jag haft mycket i skallen, ibland faller allt bara isär, och det är då man måste få allt på plats igen, vilket inte alltid är det lättaste, men jag kämpar på. This won't break me apart.
 
Min älskade pappi har precis varit här, jag har friserat honom, så nu är han en hunk igen, :P 
Och som lite betlaning för det så tog han med sin min gamla tv-bänk och kartongen till min nya tv, som jag förvisso köpte i Januari men what ever. Så nu har jag värsta spacet i köket, dans nästa? haha!
 
Jag har förövrig väldigt mycket hår i käften, förstår inte att det alltid ska bli så, jag använder ju för fasen händerna och en sax när jag klipper, men aja.
 
Ska ta och träna lite här snart, no pain no gain, yeah!
 
 
I miss you, even if I'm mad at you I really miss you..

Comments
Milina säger:

Fina ögon du har!

Skriven: - Hemsida: http://milina.blogg.se

Kashaya säger:

Skönt att vara ledig men jobbigt när man har mycket i huvudet.

Skriven: - Hemsida: http://www.kashayas.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback