kategoriserad i » Beställningar, » Bloggdesign, inlägget är kommenterat 1 gånger

Design by me - #80 & #81 - Avancerade

BESTÄLLNING #80
Emma beställde en avanverad design till sin novellblogg, jag fick fria händer med några önskemål.
Besök bloggen här!
 
Vill du också ha en design av mig?
Besök denna blogg för att veta hur du ska göra.
 

BESTÄLLNING #81
Nathalie beställde sin andra design av mig till sin novellblogg.
Besök bloggen här!
 
Vill du också ha en design av mig?
Besök denna blogg för att veta hur du ska göra.

Comments
Teddy säger:

hejdär!
väldigt fina bloggar du bygger åt folk, speciellt färgtemat på biebstoory där:) såg du bieber när han var i sverige för typ en vecka sen? webbdesign är något jag hoppas vi kan diskutera vidare om, för jag kan nada om det:) antar att du e drottning på CSS oxo utöver Photoshop.
du får gärna svara på min hemsida
du loggar in med: miickzz
lösenord: 5252
sedan klickar du på Svara

Skriven: - Hemsida: http://lokalstartsida.se/forum/visa_trad.php?t_id=29

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback